۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۴۲۴۲۹

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

سرلشکر باقری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت
رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی، درگذشت مرحومه حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان والامقام فهمیده را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی، درگذشت مرحومه حاجیه  خانم کریمی مادر شهیدان والامقام فهمیده را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس ستادکل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ارجمند، مکرمه و صالحه مرحومه حاجیه خانم کریمی مادر شهیدان والامقام محمد حسین و داوود فهمیده -از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس- موجب تأسف و تألم گردید.

رجاء واثق دارم، نام، تلاش و مجاهدت های کم نظیر آن مادر مومن، انقلابی و فداکار که در دامان پر مهر و عطوفت خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی و فاطمی، فرزندانی برومند، مجاهد، ایثارگر و عاشورایی -که پرچمدار بصیرت و شجاعت و نماد ماندگار مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و متجاوزین به میهن اسلامی قرار گرفتند- تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین زنده و جاوید و الهام بخش زنان و بانوان رشید جامعه ایرانی خواهد بود.

این مصیبت جانکاه را به بیت شهیدان و آحاد مردم شریف استان البرز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با سیده النساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (س) و برای داغدیدگان عزیز، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌نمایم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری/998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات