۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۴۳۵۱۴
سیاستمدار هندی:

«نارندرا مودی» وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد

«نارندرا مودی» وظایف خود را نسبت به مسلمانان هند انجام نداد
رییس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند ضمن مقصر دانستن نخست وزیر این کشور در کشتار مسلمانان اعلام کرد: او وظایف خود را نسبت به مسلمانان انجام نداد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «اسدالدین اویسی» رییس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند با انتقاد از سیاست های دولت دهلی نو مسئولین این کشور را در فاجعه کشتار مسلمانان مقصر دانست.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی باید با جدیت به این مساله ورود کند و تمام مقصران آن را اعم از دولتی و غیر دولت مجازات کند.

اویسی اظهار داشت: متاسفانه زمانی که مسلمانان در شهر دهلی نو قتل عام می شدند نارندار مودی در حالی که لبخند به لب داشت از ترامپ استقبال می کرد.

رییس حزب مجلس اتحاد المسلمین هند اضافه کرد: فاجعه بزرگ این است که همزمان با مرگ مسلمانان در سراسر هند مجلس شادی به پا شده بود.

وی تاکید کرد: دولت هند در عمل به وظایف خود نسبت به شهروندان مسلمان کاملا ناکام بوده و نتوانسته آنها را به درستی انجام دهد.

اویسی اضافه کرد: دولت مقصر و شخص نخست وزیر مقصر اصلی فاجعه کشتار مسلمانان هستند و باید پاسخگو باشند.

این سیاستمدار مسلمان گفت: مسؤولان دولت هند حتی از رفتار خود شرمنده نیستند ظاهرا آنها نمی دانند که کم کاری های آنها باعث شده جنازه مسلمانان داخل فاضلاب ها پیدا شود.

وی که در پارلمان این کشور سخنرانی می کرد افزود: مسؤولان هندی ذره‌ای انسانیت ندارند زیرا اگر کمی احساس داشتند از کشته شدن مسلمانان مظلوم احساس شرمساری می کردند.

وی گفت: ما در کنار قربانیان این کشتار فجیع و خانواده های آنها هستیم و تا زمانی که عاملان این اقدام وحشیانه مجازات نشوند از پا نخواهیم نشست.

گفتنی است هفته گذشته و در جریان حمله هندوهای افراط گرا و نظامیان هندی به مسلمانان بیش از 50 نفر کشته شدند و تعداد زخمی های نیز بالغ بر 400 نفر گزارش شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
حمایت از مسلمانان هند
1
0
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
مودی ضدمسلمانان است. مسلمانان باید قدرت خودشون رو به چنین احزاب صهیونیستی نشون بدن
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
هر جا که شود جاری اشک از رخ مظلومان . هست آیه ی پیروزی ده مژده به محرومان . شاید بهمین زودی ویرانه شود کاخش . هر کو که ستم کرده بر این همه محبوبان .
مسلم که وجودش جز رحمت نبود بر خلق . قدرش نشناسند جز یک عده ی محرومان
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
تحلیل خوبی بود.
0
0