۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۳۵۹۸
در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛

برنامه‌های جمعی و تحویل سال نو در بقاع متبرکه خراسان جنوبی لغو شد

برنامه‌های جمعی و تحویل سال نو در بقاع متبرکه خراسان جنوبی لغو شد
مدیرکل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های جمعی و برنامه تحویل سال نو در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید 19(کرونا) تمام برنامه‌های جمعی و همچنین برنامه تحویل سال نو در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شد.

وی گفت: همچنین در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح نوروزی آرامش بهاری نیز در نوروز سال 99 در بقاع متبرکه استان برگزار نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: ورودی‌های اطراف ضریح مطهر امامزادگان بسته خواهد بود و مردم نیز از لمس کردن و بوسیدن ضریح جدا خودداری کنند.

حجت الاسلام بخشی پور تصریح کرد: اسکان و پذیرش زائر و مسافر در زائرسرا‌های بقاع متبرکه استان ممنوع شده و توزیع موادخوراکی و آشامیدنی در بقاع متبرکه نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: زائران از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند و از هموطنان تقاضا می‌شود، ضمن کاهش مسافرت‌های غیرضرور، در بقاع متبرکه سطح استان نیز توقف طولانی نداشته و با رعایت کامل مسائل بهداشتی در بهبود سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه به صورت مستمر و روزانه توسط خادمین محترم ضدعفونی می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات