۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۴۴۰۲۲
امام‌جمعه میانه:

مردم تا رفع وضعیت قرمز در خانه بمانند

مردم تا رفع وضعیت قرمز در خانه بمانند
امام جمعه میانه گفت: متأسفانه شهرستان میانه در سطح آذربایجان شرقی سومین شهرستانی است که دارای بیشترین بیماران کرونایی بوده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله محمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: حفظ سلامتی امری واجب است در شرایط کنونی کشور می‌طلبد مردم با همراهی مسئولان در راستای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس تمامی اقدامات لازم را انجام داده و به توصیه‌های وزارت بهداشت حتماً عمل کنند.

امام‌جمعه میانه با تأکید بر اینکه عدم حضور در اجتماعات و اماکن پرتردد موضوعی است که ما از مردم انتظار داریم افزود: مردم باید از حضور در اماکن پرتردد مانند بازار خودداری کنند از سویی دیگر باید در شهر میانه مسئولان امر جهت تعطیلی بازار بزرگ اقدام کرده و تمامی صنوف به‌غیراز سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، قصابی‌ها و داروخانه‌ها را تا یک مدت‌زمان معین تعطیل کنند تا بتوانیم هر چه زودتر از شر این ویروس واگیردار خلاص شویم.

وی از زحمات پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های شهرستان میانه قدردانی کرد و گفت: این سفید پوشان عرصه سلامت شبانه‌روزی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و مردم نیز باید از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا شاهد افزایش این بیماری و تحمیل زحمات بیشتر به کادر درمان نباشیم.

حجت‌الاسلام‌ محمدی وضعیت شهرستان میانه به دلیل کرونا قرمز است تصریح کرد: متأسفانه شهرستان میانه در سطح استان آذربایجان شرقی سومین شهرستانی است که دارای بیشترین بیماران کرونایی بوده و مطابق اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز وضعیت مطلوبی ندارد، لذا انتظار می‌رود مسئولان دولتی و نهادهای امر با ممنوع کردن تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهرستان میانه اقدام کنند تا از روند صعودی شیوع این بیماری حداقل کمی کاسته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه در پایان ابراز داشت: بنده به مسئولان شهرستان میانه تذکر می‌دهم که مردم میانه از نبود ماسک و دستکش در داروخانه‌های سطح شهر گله‌مند هستند علاوه بر این مسائل باید جلوی سودجویان و محتکران نیز قاطعانه گرفته شود نباید اجازه بدهیم مسئله کرونا تبدیل به یک مسئله امنیتی شده و مردم بیش از این ناراضی باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات