۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۴۴۲۰۱

طلبه جهادی تیتر اول روزنامه وطن امروز

طلبه جهادی تیتر اول روزنامه وطن امروز
روزنامه وطن امروز به بهانه فوت همسر و فرزند یکی از طلاب جهادی فعال در بیمارستان فرقانی، صفحه اول خود را به این طلبه جهادی اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، روزنامه وطن امروز، صفحه اول شماره دیروز خود را به فعالیت طلاب جهادی در بیمارستان‌های قم و شهرهای دیگر اختصاص داد و با حجت الاسلام محمد مداحی گفت‌وگویی تفصیلی داشت.

محمد مداح جوانی که مرگ تراژدیک همسر باردارش در بیمارستان فرقانی قم، سعه صدر او هنگام شنیدن این خبر و تلاشش برای حفظ روحیه بیماران کرونایی، عواطف و تحسین جامعه را برانگیخت.

مداح در گفتگو با روزنامه وطن امروز درباره لحظه اطلاع از خبر فوت همسر و فرزندش گفت: گریه هم نکرده بودم که چشمم خیس باشد تا این عزیزان متوجه بشوند، البته احساس کردم بعضی خبردار شده‌اند. از همه خداحافظی کردم و گفتم باز هم خدمت می‌رسم. رفتم یک گوشه خلوت از حیاط که کسی نبود نشستم. یک روضه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در گوشی داشتم، برای خودم گذاشتم و آرام گریه کردم.

طلاب جهادی همواره در صف مقدم فعالیت اجتماعی در کنار مردم حضور دارند و برای ارائه خدمات مختلف همیشه در میدان تلاش و مبارزه بودند. در این ایام که مسئله ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است، حالا این جوانان انقلابی و بصیر هستند که به میدان آمدند و از ضدعفونی معابر، همیاری با پرستاران و غسل اموات حضور دارند. /882/ 302/

ارسال نظرات