۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۴۲۴۴
سنگ تمام شیعه انگلیسی برای خدشه به چهره قم؛

جریان شیرازی؛ از لیسیدن ضریح تا هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت

جریان شیرازی؛ از لیسیدن ضریح تا هتک حرمت به حرم کریمه اهل بیت
این روزها جریان سنی افراطی و شیعه انگلیسی کمر همت بسته تا به بهانه شیوع کرونا چهره جهانی شهر مقدس قم و روحانیت اصیل را خدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، در پی تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به منظور پیشگیری از ابتلای عموم زائران به بیماری کرونا، عصر امروز برخی افراد هنجارشکن با سوء استفاده از احساسات دینی و عواطف مذهبی مردم، با تجمع روبروی درب های ورودی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقدام به نقض قوانین کردند و با برخی رفتارهای خلاف عرف و غیر قانونی درب های ورودی حرم مطهر را تخریب و تلاش کردند وارد حرم مطهر شوند.

این فتنه مذهبی در حالی شکل می گیرد که مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در پیام های جداگانه ای مراعات توصیه های بهداشتی را بر اساس موازین فقهی شرعا واجب دانستند؛ هم چنین آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و مسئولان استانی به منظور تامین سلامت زائران و مجاوران اعلام کردند  این مکان مقدس تا اطلاع بعدی پذیرای زائران نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، این گروه اندک تلاش کردند با فیلم برداری و عکس برداری، اقدامات هنجارشکنانه خود را پرحجم نشان داده و تصاویری مشوّه از هتک حرمت به درب ورودی حرم مطهر را به رسانه های معاند برسانند.

گزارش تکمیلی و میدانی خبرنگار رسا حاکی است که لیدرهای وابسته به جریان تشیع انگلیسی سردمدار این حرکت بودند که همواره با رفتارهای افراطی خود در صدد نامعقول نشان دادن چهره شیعه هستند.

بدون شک همه شیعیان و محبان اهل بیت طاهرین علیهم السلام دل در گروه محبت و عشق بی پایان به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دارند و در موقعیت کنونی تلاش می کنند تا با توسل و دعا و زیارت از بعید، ارادت خود را نشان دهند اما امیدواریم با پیگیری های شورای تامین استان، به زودی نقاب از چهره این فرقه اختلاف افکن کنار رود.

یقینا این حرکت های زشت و هنجارشکنانه مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، هیئات مذهبی، جامعه مداحان و شاعران آیینی و عموم مردم متدین و ولایت مدار قم نخواهد بود.

این اقدام دشمن شادکن از سوی جریان انحرافی شیرازی در حالی صورت می گیرد که عاشقان واقعی اهل بیت و طلاب بسیجی دیروز در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب به پا خاسته و خون ها تقدیم آستان مقدس اسوه استقامت در کربلا کردند و امروز در لباس خدمت جهادی به بیماران کرونایی، جان خود را در معرض آسیب قرار دادند اما  اخیرا طرفداران این جریان وابسته انگلیسی، با لیسیدن ضریح های حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سعی کردند که چهره ای غیر عقلانی از تشیع نشان دهند و با این اقدام خلاف عرف مذهبی خوراک رسانه های معاند را تهیه کردند.

به نظر می رسد که این روزها جریان سنی افراطی و شیعه انگلیسی کمر همت بسته تا به بهانه شیوع کرونا چهره جهانی شهر مقدس قم و روحانیت اصیل را خدشه دار کرده و چهره غیر واقعی از حرم اهل بیت(ع) و شاگردان امام صادق(ع) به جهانیان نشان دهد که هوشیاری بیشتر مردم انقلابی و نهادهای مسؤول را می طلبد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد از قم
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
قطعا دشمنان با پول و رسانه از شیعه انگلیسی حمایت می کنند تا جمهوری اسلامی در جهان منزوی شود.
8
8
ناشناس
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
با درود و سلام بر شما برادر عزیز بنده گمان میکنم که حتی یک عده از این ایا دی دشمن نه تنها پول نمیگیرند بلکه پول هم خرج میکنند که شاید آن خواب آشفته ای که احتمالا یک شب در میان می بینند که دوباره دوره ی هرزگی های پهلوی ها عودت یافته است تعبیر بشود . اما خوب چه میشود کرد صبح از خواب بر میخیزند و ا ز بیداریشان پشیمان میشوند و میخواهند دو باره بخوابند تا شاید باز هم همان خواب را ببینند . (یارو در خواب دید که نه ریال و ده شاهی به او پول میدهند .نگرفت و گفت ده شاهی دیگر هم اضافه کنید تا بشود ده ریال تمام .در این اثنا از خواب بیدار و پشیمان شد که چرا همان مقدار را نگرفت مجددا چشمها را بسته و دستش را دراز کرد و میگفت بدهنید همان نه ریال و ده شاهی قبول است . ) آری اینان طالب آن فضا و فرمانروائی اربابابشان هستند . اما دیگر آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت . ان شا ءالله موفق باشید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
ای جریان شیرازی گر بیدار نشوید حضرت معصومه جواب نادانی و جهل شما را خواهد داد به شیعیان توهین نکنید
7
6
بدون شک
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹
بدون شک
بدون شک
بدون شک
1
3
محمود لطیف
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶
درست است که عده ای کار ابلهانه ای انجام داده اند و هتک حرما کرده اند اما غلو درآسیب رسیده با عنوان تخریب درها و ... تبعات و بار مذهبی سیاسی بیشتری بر دوش نظام اسلامی و تشیع خواهد گذاشت
4
3
محمود لطیف
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
استفاده ازعبارت (سنگ تمام) برای فعل مثبت است و به شکل کنایه طنز آمیز در موارد منفی به کار میرود، لیکن در این خبر که جز تاسف چیزی نیست و جای طنزی هم در آن وجود ندارد بهتر بود از عبارتی دیگر استفاده میشد.
2
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
شیعیان واقعی از این اعمال دوری میجویند.
9
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
نفرین معبد آمون بر جریان شیرازی ها
7
6
ناشناس
Sweden
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
آفرین به شجاعت این خبرگزاری در رسواسازی اعمال پلید بی زار کننده مردم دنیا نسبت به شیعه
3
6
ناشناس
United States
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
درود به این خبرگزاری شجاع که زودتر از سایرین آن را منتشر کرد.
4
5
ناشناس
United States
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
آقای خبرنگار از روز قیامت بترس که دروغ هایت باعث گرفتاریت در آتش جهنم خواهد شد این عمل چه ربطی به آیت الله شیرازی دارد از طرف ایشان این عمل محکوم شده
6
6
روح بخش
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
اگر آقای شیرازی محکوم کرده بیانیه یدهد.
ناشناس
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
بیانیه برای کار نکرده ؟
زمان ظهور نزدیک است
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
اینها همان خوارج زمان هستند که اسلام خشک و مورد پسند آمریکا رو ترویج میکنند تا شیعه رو نزد دیگران کریه نشان دهند.
طلبه سطح 3 از تهران
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
دستگیرشدگان امروز نشان می دهد اینها افراد وابستهبه جریان تشیع انگلیسی هستند و با این کارشون باعث شدن خوراک تبلیغی به دستگاه خبرپراکنی انگلیس (بی بی سی) بدهند.
مصطفی
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
با این افراد باید با شدیدترین وضع ممکن برخورد کرد چون نه تنها به کریمه اهل بیت بی ادبی کرده اند چهره دین و افراد متدین را نیز تخریب کرده اند
از کجا معلوم اینها اجیر شده برای تخریب چهره افراد متدین جامعه نباشن
ناشناس
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تشیع لندنی دشمن تشیع واقعی است
ناشناس
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
شرع و عقل حکم به تعطیلی مراسمات و تجمعات می‌کنند چطور شما از این جریان حمایت می کنید؟
ناشناس
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کرکس ها هوس قرنطینه کردن تفکر انقلابی را به گور خواهند برد.
ناشناس
Sweden
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
این اقدام پلیدانه باعث رنجش اهل بیت می شود
5
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان بیچاره شب و روز مشغول جان کندن بوده اند برای آن که شاید بتوانند مردم ایران را نسبت بدین و انقلابشان بد بین و سست کنند . اما نتوانسته اند بفمند یا باور کنند که راه را اشتباهی رفته اند نه فقط اسلام را نشناخته اند مردم با هوش و خوب ایران را هم نشناخته اند . و نمیدانند که هر چه بیشتر جان بکنند مردم شریف ایران را بیشتر جدی تر ومقاو م تر میکنند .اما ای کاش کمی از عقل بهره بودند تا میتوانستیم بگوئیم دشمن دانا به از نادان دوست .
5
3
السلام علیک ایها العبد الصالح
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
انا لله و انا الیه راجعون
3
1
غمزه
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
واقعا خیلی عالی بود
3
5
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
لعنت بر جریان های انحرافی
4
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
سلام...
درحالیکه اماکن مقدسه در قم تعطیل شده که کار درستی است...در فلکه بستنی شاهد ازدحام جمعیت بی توجه هستیم...شهرداری مجوز داده در ابتدای 24متری آیت الله کاشانی...میدان رسالت وجاهای دیگه ماهی شب عید وسبزه توزیع بشه...این چه نوع حفاظت از شهروندان وجلوگیری ازتجمعات است..بی زحمت مسئولان رسیدگی کنند...بی زحمت انعکاس دهید
5
2
ناشناس
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
لاتُلقُوا اَنفُسَکُم اِلی التَهلُکه
ناشناس
Sweden
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
اماکن مذهبی بسته شده و ایرادی هم نداریم ولی چرا هر شب تلویزیون داره تبلیغ فروشگاه رفاه می کنه حراجستون رفاه و چرا کارمند ها را ملزم به حضور در ادارت می کنند و چرا بانک ها باز ه
5
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
لطفا اگر مناسب میدانید به مراکز فروش کوثر و جانبازان هم اشاره نمایید که بشدت شلوغ است و ویروس هم فرقی بین مراکز خرید با سایر تجمعات نمیشناسد. با توجه به اینکه در روز هزاران نفر از هر کدام از این مراکز خرید می کنند.
پریروز رفتم کوثر آنقدر شلوغ بود که بلافاصله بیرون آمذم .
در بیش از 10 صندوق هر کدام از صندوق ها حداقل 10 نفر بهم چسبیده ایستاذه بودند.
ارزش جان انسانها بیشتر از گردش مالی این فروشگاه ها است.
این مدت مردم ازمغازه‌های‌محلی خرید کنند اتفاق خاصی نمی افتد. کسب و کار خرد را دریابیم. با یک تیر دو نشان زده ایم.
3
2
حسین
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷
عزیز دل برادر کمی ناقل اگر فروشگاه‌های زنجیره ای بسته شود و اکتفا بشه به بقال‌ها قطعا جواب نمی ده و کمبود پیش می آد
کامران
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
واقعا جامعه شیعه از این نوع اعمال زشت بیزار است.
امروز باید وحدت و تبعیت از دستورات پزشکی را انجام دهیم تا افراد بیشتری به این بیماری دچار نشوند.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
عالی بود این اطلاع رسانی به هنگام
3
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تشیع لندنی دشمن تشیع واقعی است .
3
4
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
حفظ سلامت یکی از اصلی‌ترین دستورات فقه است. لذا تمام این عباداتی که برای خداوند انجام می‌دهیم اگر مزاحمت با حفظ جان انسان داشته باشد، حفظ جان مقدم بر آنهاست.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
چگونه است در شرایطی که غالب علما و مراجع توصیه دارند مردم در این ایام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا باید به طور کامل مطیع امر متخخصصان و مسؤولان امین ذی ربط باشند و حرم مطهر برای حفظ جان شیعیان به حکم عقل و توصیه عقلا موقتا بسته می شود تا از راه دور عرض ارادت صورت گیرد، شماری معلوم الحال کاسه داغ تر از آش شده اند و می گویند برای مقابله با کووید19 باید افراد از منازل خارج شوند و دستورهای بهداشتی که شامل خود مراقبتی و دیگر مراقبتی می شود را رعایت نکنند؟ کجای این اقدام مطابق شرع و توصیه های علمای دین است؟
2
1
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
پاسخ‌ آیت الله اشرفی شاهرودی به سؤالی مربوط به بیماری کرونا بدین شرح است:

سوال: تماس، بوسیدن و دست کشیدن به ضریح مقدس امام رضا علیه‌السلام به منظور تبرک جستن، در شرایط فعلی(شیوع ویروس کرونا در کشور) چه حکمی دارد؟

پاسخ: «اعمال مذکور در شرایط حساس کنونی لزومی نداشته و می‌توان حتی با فاصله از ضریح مقدس نیز زیارت، عرض ادب و حاجت نمود تا علاوه بر توسل به ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثناء) و سایر ائمه معصومین(علیهم السلام) که ابواب رحمت الهی بوده و حرم آنان محل استجابت دعاست، توصیه‌های انسان دوستانه سازمان نظام پزشکی نیز رعایت شود. به امید آنکه عنایات حضرات معصومین(علیهم السلام) همیشه بر کشور و مردم ولایت‌مدار آن مستدام باشد.
3
1
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
آیت الله رضا زاده: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.
3
1
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
آیت الله مظاهری: »کسانی که به هر دلیلی توفیق خدمت‌رسانی به مردم را ندارند و نمی‌توانند از خلق خداوند دستگیری کنند، دست کم باید به شیوه‌ای زندگی و رفتار کنند که به مردم آزار نرسانند و سبب اذیّت دیگران نشوند.«
حال به این افراد که درب حرم مطهر را شکستند می گوییم با این اقدامتان سبب اذیت و آزار مومنین شده اید. به درگاه خدا استغفار کنید.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
خداوند اسباب ظاهری را ایجاد کرده و معالجه بیماری را در طبیعت قرار داده است. به حکم قوانین طبیعت منطبق با دستور منبع عقل باید امروزه از اجتماعات مردمی دوری کرد.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کرکس ها هوس قرنطینه کردن تفکر انقلابی را به گور خواهند برد.
3
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
با تطبیق قاعده "حرمت همکاری بر پلیدی و تعدی" بر موضوع کرونا به این نتیجه می رسیم: کسانی که با رفتارهای نسنجیده و خارج از چارچوب اصول بهداشتی (همچون حضور در اجتماعات) روند اجتماعی گسترش بیماری کرونا را شکل یا عمق می بخشند، چنانچه آگاه از کار خود باشند، رفتارشان مصداق تعاون بر "اثم" و "عدوان" به حساب می آید.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
اگر عدم برپایی مراسمات مذهبی و اجتماعات مختلف اشکالی داشت قطعا رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید از این موضوع حمایت نمی‌کردند اما شاهد هستیم این بزرگواران که الگو و مرجع ما در امور دینی هستند نیز حکم به لزوم پرهیز از اجتماعات تا زمان رفع خطر داده‌اند.
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرينَ
4
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
مردی می خواست با رسول الله(ص) بیعت کند در حالی که بیماری جذام داشت، این فرد می خواست با حضرت دست بدهد که ایشان فرمودند بیعت شما بدون دست دادن قبول است و توصیه می کردند که بیماران مسری از مردم جدا شوند تا بیماری شیوع پیدا نکند.
2
1
بهداشت اجباری
Iran, Islamic Republic of
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
در فقه آمده که فرار از طاعون، وبا و بیماری های مسری بلکه پیشگیری از آن ها امری لازم است،
نظام می توانند قوانین و مقررات الزامی برای رعایت بهداشت وضع کند.
1
1
...
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
کاش کمی تقوا و انصاف و خدا ترسی داشتند.
1
1
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
تنها راهکار مقابله با این ویروس منحوس قطع زنجیره انتقال است که به دست مردم و با کاهش تردد، محدود کردن دید و بازدیدها، خودمراقبتی و دیگرمراقبتی محقق می شود.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
مرگ بر امریکا
0
0