۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۴۴۲۶۷
رییس تبلیغات اسلامی گرمه:

قرنطینه خانگی به معنای تعطیلی فعالیت‌های مذهبی و قرآنی نیست

قرنطینه خانگی به معنای تعطیلی فعالیت‌های مذهبی و قرآنی نیست
رییس تبلیغات اسلامی گرمه گفت: در خانه ماندن بهترین و مطمئن‌ترین راه‌حل کنترل و مبارزه با بیماری کرونا است؛ اما این بدان معنا نیست که فعالیت‌های مذهبی و قرآن تعطیل شود.

حجت‌الاسلام حجت‌الله شیرمحمدیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بیان اینکه مسابقات قرآنی به صورت مجازی در خراسان شمالی برگزار می‌شود، افزود: با شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن شهروندان در خانه، مسابقات قرآن به صورت مجازی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

این مسؤول اظهار داشت: در خانه ماندن بهترین و مطمئن‌ترین راه‌حل برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا است؛ اما این بدان معنا نیست که فعالیت‌های مذهبی و قرآن تعطیل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از بهترین فرصت‌هایی که می‌توان در این موقعیت استفاده کرد، فرصت فضای مجازی و اینترنت است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه افزود: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و این‌که دانش آموزان در خانه هستند، با مدیران محترم فرهنگی شهرستان به‌ویژه آموزش‌وپرورش هماهنگی به عمل آمد تا مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه در رشته‌های حفظ ۳۰ جزء، کتاب‌خوانی و قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و به صورت تماس تلفنی و یا از طریق ارتباط زنده با واتساپ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شیرمحمدیان تأکید کرد: خارج نشدن از خانه برای افراد، اطرافیان و سایر شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا بهترین و مؤثرین راهکار است؛ اما مسئولان به‌ویژه مسئولان فرهنگی باید بیش از پیش برای اوقات فراغت و زمان‌هایی که خانواده‌ها در منازل خود هستند، برنامه‌ریزی کنند تا بتوانیم بر این بیماری همه‌گیر پیروز شویم.

گفتنی است بر اساس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکنون 97 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی‌شده که از این تعداد 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات