۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۴۴۲۷۹

فراخوان شرکت طلاب جوان در هفتمین جشنواره علامه حلی حوزه

فراخوان شرکت طلاب جوان در هفتمین جشنواره علامه حلی حوزه
فراخوان شرکت طلاب جوان در هفتمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه قم اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، هفتمين جشنواره علامه حلي حوزه علميه قم به همت معاونت پژوهش مركز مديريت حوزه‏‌هاي علميه و با همكاري جامعه الزهرا علیهاالسلام و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه برگزار مي شود.

اين جشنواره پذيراي آثار پژوهشي طلاب جوان خواهر و برادر در چهار قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‏‌نامه در موضوعات علوم اسلامي و انساني مرتبط با حوزه دين است و موضوعات بخش ويژه این دوره از جشنواره به «بیانیه گام دوم انقلاب» و «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» اختصاص یافته است.
 
شرايط ثبت نام در این جشنواره برای موضوع مقاله و تحقیق پایانی سطح دو حداکثر ۳۱ سال سن به علاوه سنوات تحصیل در دانشگاه قبل از طلبه شدن است، همچنین شرایط ثبت نام برای موضوع «کتاب» نیز حداکثر ۳۱ سال سن است.
 
شرايط ثبت نام برای موضوع پایان نامه سطح سه نیز ۳۵ سال سن به علاوه سنوات تحصیل در دانشگاه قبل از طلبه شدن است.
 
علاقه مندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می توانند به سامانه فراخوان های پژوهشی به نشانی http://research.whc.ir مراجعه کنند و یا جهت كسب اطلاعات بيشتر با کاربری پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان ایتا به نشانی @pajohesh۲۶۰۱ در ارتباط باشند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات