۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۴۴۴۰۶

روایت امام جماعت بیمارستان ولی عصر از مجاهدت مدافعان سلامت

روایت امام جماعت بیمارستان ولی عصر از مجاهدت مدافعان سلامت
امام جماعت بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر از مجاهدت‌های پرستاران و پزشکان در درمان بیماران کرونایی سخن گفت.
حجت الاسلام رضا حیدری، امام جماعت و مسئول فرهنگی بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی سراسر کشور برای مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: مدافعان سلامت در این روز‌ها که کشور درگیر کرونا ویروس است در خط مقدم بوده و با جانفشانی هایشان، بدون هیچ چشمداشتی به مداوای بیماران می‌پردازند.

امام جماعت بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا به بیمارستان‌ها و کادر پزشکی هشدار داده شده بود، خاطرنشان کرد: دو تا سه بار در هفته در بیمارستان حضور و از نزدیک شاهد خدمت رسانی کادر درمانی هستیم، تا آنجا که در برابر چنین مجاهدت‌هایی به تقدیر و تشکر می‌پردازیم.

مسئول فرهنگی بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر بیان داشت: برای جلوگیری از هرگونه تجمع و در راستای پیروی از دستورات پزشکی به تعطیلی نماز‌های جماعت در بیمارستان پرداختیم.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه در دیدار با پزشکان و پرستاران به ذکر روایاتی در رابطه با جایگاه معنوی کادر درمانی در زمینه رسیدگی به بیماران می‌پردازیم، ادامه داد: کادر درمانی با آگاهی از اجر معنوی عمل شان در نزد خداوند علی رغم خستگی بسیار، اما با شوق و روحیه چندانی به بیماران رسیدگی می‌کنند.

وی بیان داشت: به کادر درمانی احکام غسل و دفن متوفی مبتلا به کرونا را نیز شرح دادیم و حتی اعلام کردیم که طلاب با رعایت بهداشتی می‌توانند به غسل و تکفین متوفیان بپردازند.

امام جماعت بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر با بیان اینکه کادر درمانی با مشاهده روحانیان بسیار خوشحال می‌شوند، گفت: مدافعان سلامت از جان مایه می‌گذارند، شب و روز برایشان معنا ندارد، خانواده را فراموش کرده و فقط به فکر خدمت رسانی به بیماران هستند.

مسئول فرهنگی بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر با بیان اینکه روحیه کادر درمانی بیمارستان بالا است، عنوان داشت: شادی پرستاران و پزشکان در بهبود بیماران مبتلا به کرونا است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات