۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۶۴۴۵۵۱
نماینده منتخب اسفراین در مجلس شورای اسلامی:

کمبودهای بهداشتی و درمانی خراسان شمالی باید رفع شود

کمبودهای بهداشتی و درمانی خراسان شمالی باید رفع شود
نماینده منتخب مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همت همگانی برای مهار کرونا، گفت: در این راستا باید کمبودهای بهداشتی و درمانی استان رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امان‌الله حسین پور، نماینده منتخب مردم اسفراین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امروز در دیدار با فرماندار این شهرستان، بر همت و اهتمام همگانی برای قطع زنجیره کرونا تأکید کرد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه منطقه و رفع کاستی‌های آن در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، معیشت، اشتغال و ارتقای سلامت و بهداشت و درمان استفاده خواهد کرد.

حسین پور خاطرنشان کرد: اقدامات فرماندار اسفراین و ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیار مهم است و باید در حوزه پیشگیری تمامی مردم توجیه شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید ورودی‌های شهر باید تحت کنترل دقیق باشد، اضافه کرد: مهمانان نوروزی و مسافران نیز باید مورد کنترل قرار گیرند.

حسین پور اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تولید مواد ضدعفونی و ماسک استفاده شود و لازم است در این زمینه از مساعدت خیرین بهره گرفت.

وی تصریح کرد: می‌شود از ظرفیت معتمدین محلات و روستاها در توجیه مردم برای ماندن در خانه و کنترل کرونا بهره برد.

حسین پور ادامه داد: کمبودهای درمانی باید پیگیری شود و فرماندار نیز امکانات را به سمت دانشگاه علوم پزشکی هدایت کند تا فرآیند خدمات بهداشتی درمانی به‌صورت کامل انجام شود و ما نیز پیگیر مشکلات این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم بیماری کرونا را جدی بگیرند و تا پایان تعطیلات نوروز در خانه بمانند تا به این ترتیب بتوان بر این ویروس غلبه کرد.

گفتنی است، بنا به اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی شمار جان‌باختگان کووید ۱۹ در این استان با مرگ ۲ نفر دیگر در ۲۴ گذشته به ۹ تن رسیده و 100 نفر هم در استان مبتلا به این ویروس هستند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات