۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۴۴۶۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

شبکه تبلیغ و روحانیت خراسان شمالی یاری گر مردم در مقابله با کرونا است

شبکه تبلیغ و روحانیت خراسان شمالی یاری گر مردم در مقابله با کرونا است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شبکه تبلیغ و روحانیون استان مأموریت پیدا کرده‌اند در راستای مقابله با کرونا به یاری افراد آسیب‌پذیر جامعه بشتابند.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در راستای موج دوم پویش «به توان ما» شبکه تبلیغ و روحانیون خراسان شمالی، مأموریت پیدا کرده‌اند به یاری افرادی از جامعه که در این ایام آسیب‌پذیری بیشتر دارند، بشتابند.

وی گفت: روحانیون مستقر این استان با تهیه اقلام و ملزومات مصرفی و توزیع آن بین محرومان و نیازمندان، برای از بین بردن قسمتی از آلام آن‌ها به خاطر بیکاری و فقر وارد میدان شده‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی همراهی روحانیون ضدعفونی معابر و اطلاع‌رسانی موارد بهداشتی، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط خواهران فعال مذهبی و توزیع بسته‌های مواد بهداشتی و خوراکی بین نیازمندان منطقه با همکاری خیرین را از دیگر اقدامات و خدمات روحانیان استان در راستای مقابله با کرونا ذکر کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در شهر سخواست از توابع شهرستان جاجرم توسط خواهران فعال مذهبی، افزود: خواهران فعال مذهبی شهر سنخواست با جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک کردند تا با این حرکت جهادی بتوانند سهمی در مقابله با کرونا داشته باشند.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه همچنین طلاب و روحانیون مدارس علمیه شهرستان فاروج هم با همکاری بسیج و سپاه پاسداران برای پیشگیری در مقابل کرونا وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون شهرستان فاروج در امر توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده بین مردم به‌ویژه مناطق محروم و حاشیه شهر با همکاری بسیج و سپاه پاسداران وارد میدان جهاد و خدمت شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالان قرآنی شهرستان راز و جرگلان نیز برای مقابله با کرونا دست به کار تولید ماسک شدند، گفت: مربیان و فعالان قرآنی دارالقرآن بصیرت شهر راز با همتی مضاعف و با کمک خیران برای شکست ویروس کرونا وارد عرصه شده‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: تاکنون مؤسسه قرآنی دارالقرآن بصیرت راز، مبالغ قابل‌توجهی را از خیران جمع‌آوری و نسبت به تهیه و دوخت ماسک‌های یک‌بار مصرف و توزیع رایگان آن‌ها در بین محرومان و نیازمندان شهرستان رازوجرگلان اقدام کرده است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
انصافا همکاری تمام عیار علما و روحانیون در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بی نظیره و در تاریخ ماندگار خواهد شد.
0
0