۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۴۴۷۴۵
حجت الاسلام حسینی نژاد در گفت و گو با رسا:

هوشیاری مردم بهترین راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است

هوشیاری مردم بهترین راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است
رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم، هوشیاری و آگاهی مردم را بهترین راه خنثی کردن توطئه ها و تبلیغات سوء و بمباران تبلیغاتی دشمنان عنوان کرد.

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل این که فضای مجازی در اختیار دشمن است و بارها هم گفته شده که مسؤولان در این خصوص تأملی داشته باشند، اما دشمنان از این طریق مزاق مردم را سنجیده اند و این فضا، بستری است که در داخل فراهم کرده ایم.

وی با اشاره به ضربات انقلاب در چهل سال اخیر به استکبار گفت: دشمنان در این چهل سال اخیر با همه هجمه ها و هماهنگی هایی که دارند و نقشه هایی که کشیده اند، به خصوص در جریان شلیک موشک از سوی ایران به پایگاه عین الاسد پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند، و در پاسخ به این موشک باران مجبور شدند که سکوت داشته باشند و این شکست مهمی بود و هیمنه آنها را در منطقه و جهان شکاند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان این که طبیعی است که دشمن در برابر شکست های پی در پی که از سوی انقلاب اسلامی داشته، به حربه هایی متوسل شود، تصریح کرد: مهمترین حربه هایی که استعمار در دنیا در حال پیگیری است، تبلیغات آن هم از نوع شایعه بوده و از طریق پشتیبانی با پول های هنگفتی عربستان و امارات و... است و صهیونیست بین الملل هم پشت این کار قرار دارد.

وی قم را مرکز و مهد انقلاب دانست و افزود: تمام ذهن های دنیا در اداره کشور متوجه قم است چرا که انقلاب از قم برخاسته است و آمریکا در واقع از قم و انقلاب و اسلام سیلی خورده و طبیعی است که انواع شایعات را علیه مرکز انقلاب داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی نژاد شایعات آغاز کرونا در قم را شایعاتی از سوی دشمنان دانست و اظهار داشت: این شایعاتی که در راستای قم هراسی از سوی دشمنان در زمینه کرونا مطرح شده است، ارتباطی به قم ندارد، بلکه پزشکان قمی دقت کرده و این بیماری را شناسایی کردند.

وی گفت: طبیعی است که دشمنان در فضای به ظاهر مجازی و در واقع فضای حقیقی که در اختیار گرفته اند، تمام خانه ها و افراد و زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و هدفی جز شایعه پراکنی ندارد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با بیان این که حربه دشمنان در تمام دنیا، همین شایعه پراکنی است و دروغ را واقعیت جلوه می دهند، تصریح کرد: دشمنان امام حسن(ع) جنگ آن حضرت با معاویه را با شایعه و توطئه به راه انداختند؛ تاریخ فقط برای شنیدن نیست، بلکه باید از آن عبرت گرفت.

وی در پایان هوشیاری و آگاهی مردم را بهترین راه خنثی کردن این نوع توطئه ها و تبلیغات سوء و بمباران تبلیغاتی عنوان کرد./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدیان
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
باید درباره پاسخ مناسب رسانه ای به شایعات علیه قم اقدام موثر انجام داد.
2
0