۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۴۷۷۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

جهادگران واقعی امروز کشور، تلاشگران عرصه درمان هستند

جهادگران واقعی امروز کشور، تلاشگران عرصه درمان هستند
امام جمعه شهرکرد، حضور در جمع خدمتگزاران عرصه بهداشت را یک توفیق الهی دانست و گفت: جهادگران واقعی امروز کشور تلاشگران عرصه درمان هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نخستین روز از آغاز سال جدید و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی و هاجر شهرکرد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های پرستاران، پزشکان و کادر بهداشت و درمان، غذای نذری اهدایی آستان مقدس حرم امام رضا (ع) را بین بیماران و کادر بهداشت و درمان این دو بیمارستان توزیع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این بازدید گفت: امروز هم سالروز شهادت موسی بن جعفر (ع) است و هم روز آغازین سال ۱۳۹۹ و طبعا از مهمترین و ضروری‌ترین جا‌هایی که باید همه حضور پیدا کنیم و تشکر و قدردانی داشته باشیم، مراکز درمانی است چراکه جهادگران واقعی امروز کشور تلاشگران عرصه درمان هستند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه کشور هر روز در یک عرصه‌ای جهادگرانی را به خود می‌بیند که امروز مهم‌ترین عرصه جهادی ما عرصه درمان است، افزود: به حمدالله در قضیه بیماری ویروس کرونا، پرستاران، پزشکان و مجموعه کادر بهداشت و درمان و سلامت کشور خوش درخشیدند و به زیبایی انجام وظیفه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام حضور در جمع خدمتگزاران عرصه بهداشت را یک توفیق الهی دانست و ابراز کرد: توزیع غذای نذری اهدایی آستان مقدس حرم امام رضا (ع) بین بیماران و کادر بهداشت و درمان استان یک حرکت پسندیده است که باید این حرکت‌ها ادامه داشته باشد.

وی با تأکید دوباره بر همکاری مردم با مجموعه بهداشت و درمان کشور و ماندن در خانه در شرایط کنونی جامعه خاطرنشان کرد: تقاضای بنده از مردم خوبمان این است که اگر می‌خواهید امروز به کادر سلامت کمک کنید لازمه آن گوش دادن به توصیه‌های بهداشتی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم باید دست از سفر بردارند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: در این ایام دید و بازدید‌ها را کم کنید و اجازه ندهید این ویروس منحوس کار خودش را بکند و خدایی نخواسته از فردی به فرد دیگر منتقل بشود چراکه در این صورت کار برای کادر درمان سخت و طاقت فرسا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه کادر درمان کشور محدود است، خاطرنشان کرد: اگر خدایی نخواسته توان مجموعه بهداشت و درمان در اثر طولانی شدن این ویروس و این بلیه تحلیل برود و این ویروس زمانی زیاد ادامه پیدا کند یک مشکل بزرگ برای کشور به وجود می‌آید؛ بیایید کمک کنیم هر چه زودتر دامنه انتشار این ویروس منحوس را با همراهی‌ها و همکاری جمع کنیم که این عزیزان هم بتوانند بهترین خدمت را ارائه دهند./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات