۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۶۴۵۰۱۰
فرمانده سپاه کرمان:

"جهش تولید" اقتصاد ما را از وابستگی خارجی نجات می‌دهد

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه جهش تولیدات داخلی ما را از وابستگی خارجی نجات می‌دهد، گفت: دشمن نگاه ما را در حوزه اقتصادی به بیرون برده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی اظهار داشت: نعمت ولی‌فقیه در کشور ما یک نعمت بسیار بزرگ است و برای وجود این نعمت باید شکرگذار خداوند باشیم.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب اسلامی در تمام سالهای بعد از انقلاب با هوشمندی کامل مواضع انقلاب را برای مردم و مسئولان مشخص کردند گفت: توجه به رهنمودهای آنها می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هر سال شعاری را برای سال جدید در راستای توسعه کشور عنوان می‌کنند افزود: حدود 19 سال است که شعارهای سال انتخاب شده در حوزه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مفهوم این شعارها این است که امام جامعه به‌عنوان دیده‌بان تیزبین انقلاب می‌بیند که دشمن کجای انقلاب و ملت ما را مورد هدف قرار داده است تاکید کرد: رهبر ما با تیزبینی حوزه‌های اقتصادی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه می‌کند که یکی از این راهکارها بحث اقتصاد مقاومتی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بحث تولید بحث بسیار مهمی است و تولید داخلی اقتصاد ما را از وابستگی خارجی نجات می‌دهد گفت: در بحث تولید دو نگاه مورد توجه است اول اینکه کیفیت تولید را بالا ببریم و دوم اینکه نگاه مردم ما به تولیدات داخلی باشد.

وی با بیان اینکه دشمن کاملا رفتار ما را رصد می‌کند و نگاه ما را در حوزه اقتصادی به بیرون از کشور برده است افزود: اگر نگاه مردم ما به تولیدات داخلی باشد کیفیت کالاهای تولیدی نیز بالا می‌رود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه توجه به کالاهای خارجی کارخانه‌های ما را تعطیل می‌کند اظهار داشت: در سال جهش تولید لازم است هم مردم و هم تولید‌کنندگان این توطئه دشمن را سرکوب کنند و مردم با خرید کالای داخلی و تولیدکنندگان با افزایش کیفیت کالاهای تولیدی خود در راستای تحقق شعار "جهش تولید" اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه امروز دنیای کفر و استکبار در مقابل نظام اسلامی قرار گرفته و با ما دشمنی می‌کند گفت: تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به منزله فتوای امام مسلمین است و حرکت در جهت تحقق این شعار می‌تواند نجات‌بخش باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات