۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۴۵۰۲۰
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

دشمنان سعی دارند با قم هراسی جمهوری اسلامی را در موضع ضعف قرار دهند

دشمنان سعی دارند با قم هراسی جمهوری اسلامی را در موضع ضعف قرار دهند
مدیر حوزه علمیه بوشهر به قم هراسی های اخیر توسط رسانه های غربی اشاره کرد و گفت: قم مرکز تشیع است و دشمنان سعی دارند با قم هراسی جمهوری اسلامی را در موضع ضعف قرار دهند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه رسانه های معاند با شیوع ویروس کرونا به خیال خام خود به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند، گفت: رسانه های بیگانه قصد داشتند با ویروس کرونا ایران را در مخمصه بیندازند اما به سرعت حامیان مالی آن ها یعنی آمریکا و انگلیس نیز دچار ویروس کرونا شدند.

حجت الاسلام خدری با اشاره به شناسایی اولین مورد مبتلا به کرونا در شهر مقدس قم، عنوان کرد: این شناسایی سبب نجات کشور و آغاز اقدامات پیشگیرانه شد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر به قم هراسی های اخیر توسط رسانه های غربی اشاره کرد و افزود: قم مرکز تشیع است و دشمنان سعی دارند با قم هراسی جمهوری اسلامی را در موضع ضعف قرار دهند.

وی القای وجود تعارض میان معنویت و سلامت را دروغ بزرگ خواند و اظهار داشت: اگر کسی با الفبای اسلام آشنا باشد می داند که نظافت جزئی از ایمان و از اصول اساسی دین است.

حجت الاسلام خدری با اشاره به حرمت شکنی ها در حرم های مطهر امام رضا و حضرت معصومه، ابراز کرد: ممکن است عده ای با رفتار خود نشان دهند که فهم درستی از اسلام ندارند اما باید دانست که آنها نماینده اسلام نیستند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه تاریخ اسلام نشان دهنده عدم تعارض میان دین و علم است، خاطر نشان کرد: اگر کسی با بی اعتنایی مبتلا و موجب ضرر به دیگران شود از نظر دین ضامن است.

وی بیان کرد: حضور جهادی طلاب و روحانیون در میدان های مختلف جهاد با کرونا مانند ضدعفونی کردن معابر خود گواهی بر عدم تعارض میان سلامت و معنویت است.

حجت الاسلام خدری به جنبه های مثبت ناشی از شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: تهدید ویروس کرونا را می توان به فرصت تبدیل کرد و با همدلی این ویروس منحوس را شکست داد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات