۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۵۱۱۶
عضو شورای فتاوی اهل سنت خراسان شمالی:

تحقق شعار «جهش تولید» نیازمند عزم و همت همگانی است

تحقق شعار «جهش تولید» نیازمند عزم و همت همگانی است
عضو شورای فتاوی اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به انتخاب شعار «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید، گفت: تحقق این شعار نیازمند عزم و همت همگانی است.

آخوند گلدی کمالی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بیان اینکه نام‌گذاری سال جدید به‌عنوان جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، یک اتفاق مبارک است، گفت: با همدلی و اتحاد اسلامی شاهد جهش تولید در ایران اسلامی خواهیم بود.

وی تبریک سال جهش تولید بر ملت ولایتمدار ایران اسلامی اظهار کرد: با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تاکنون از یک‌دهم ظرفیت‌های کشور مورداستفاده قرارگرفته به‌گونه‌ای که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به‌راحتی خواهیم توانست شاهد پیشرفت کشور در حوزه‌های گوناگون باشیم و بیش‌ازپیش الگوی کشورهای جهان اسلام شویم.

آخوند کمالی با اشاره تحقق شعار سال ۹۹ نیازمند عزمی همگانی است، افزود: از مسئولان کشوری گرفته تا مردم، رسانه‌ها و تک‌تک افرادی که می‌توانند در این مسیر انقلاب نقشی ایفا کنند؛ باید همانند گذشته وارد عرصه شوند تا جهت‌گیری‌ها و اهدافی که مقام معظم رهبری برای سال ۹۹ معین فرموده‌اند را تحقق بخشند.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور بابیان اینکه تحقق شعار سال به اقتدار ایران اسلامی خواهد افزود، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی در مشکلات به وجود آمده نوع‌دوستی و همدلی را به نحو احسن نشان دادند به‌گونه‌ای این همدلی را می‌توانند برای تحقق جهش تولید تسری دهند.

مدیر حوزه علمیه خادمیه روستای امانلی شهرستان راز و جرگلان بیان کرد: یکی از اتفاقات مبارک در کشور ما انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری است که سمت‌وسوی یک‌ساله کشور را برای مسئولان و مردم تعیین و مشخص می‌کند که این جای سپاسگزاری فراوان از رهبر معظم انقلاب دارد که هدف کشور را طی یک سال مشخص می‌کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات