۰۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۴۵۱۴

مراسم معارفه دانشجویان دانشکده علوم حدیث به اساتید و مسؤولان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم حدیث تهران در مراسمی با حضور اساتید و مسؤولان این دانشکده، با شرایط دانشجویی، محیط خوابگاه، تحصیل و دانشکده و مقررات و ضوابط دانشکده آشنا خواهند شد.
دانشكده علوم حديث
حجت الاسلام سید حامد ملکوتی تبار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم حدیث، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دانشکده علوم حدیث به منظور آشنایی دانشجویان جدید الورود در آغاز سال تحصیلی جدید مراکز دانشگاهی، اقدام به برگزای مراسم معارفه دانشجویان و مسؤولان دانشکده کرده است.

وی در ادامه افزود: در این برنامه دانشجویان جدید الورود با فعالیت ها و برنامه های معاونت های مختلف دانشکده علوم حدیث آشنا می شوند.

حجت الاسلام ملکوتی تبار اظهار داشت: در این مراسم، دانشجویان با معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، آقای دکتر حجت، معاون فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام ملکوتی تبار، معاون پژوهشی، حجت الاسلام عبدالهادی مسعودی، معاون اداری مالی، آقای عشرتی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات، حجت الاسلام سید حمید حسینی و قائم مقام ریاست دانشکده، حجت الاسلام مهدی قائمی دیدار خواهند داشت.

وی تأکید کرد: دانشجویان جدید الورود در این مراسم با برنامه های آموزشی، فرهنگی، اداری، مالی و خدماتی رفاهی که پیش بینی شده و تقدیمشان خواهد شد، آشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم حدیث تصریح کرد: در این مراسم که عصر سه شنبه، هفتم مهرماه از ساعت 15:30 تا 17 برگزار خواهد شد، دانشجویان با شرایط دانشجویی و محیط خوابگاه، تحصیل و دانشکده و مقررات و ضوابط دانشکده آشنا خواهند شد.

وی در پایان افزود: امید است با اجرای این مراسم، دانشجویان بتوانند حداکثر بهره را از برنامه های دانشکده ببرند؛ همچنین دانشکده بتواند از استعداد ها و توانمندی های این دانشجویان کمال بهره را ببرد./ت302

ارسال نظرات