۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۶۴۵۲۵۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» اظهار داشت: رشد ناترازمند و ناهم آهنگ مردمان و زاد و ولد، هزینه های همگانی، آموزش و پرورش، بهداشت، ساخت مسکن، و تهیه آب را به گونه ای جدّی افزایش می دهد.

وی گفت: هم بستگی شدیدی میان بهداشت کودک و خانوار وجود دارد. رشد پر شتاب گروه خردسالان در یک کشور، پیشرفت‌های فرهنگی را به واپس می‌اندازد.

پهلوانی به معرفی کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت حسن رهبری تألیف شده که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه و در انتشارات این مؤسسه منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «اسلام و ساماندهی جمعیت» با ۱۲۸ صفحه منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است. /ن ۶۰۴/ش

 

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت این اپلیکیشن می توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
احسنت
0
0