۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۶۴۵۲۶۵
از سوی سپاه استان خوزستان صورت گرفت؛

راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی در بیمارستان شهید بقایی

راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی در بیمارستان شهید بقایی
رییس بیمارستان بقایی اهواز گفت: سپاه استان نقاهتگاهی برای افراد مشکوک و بهبود یافته کرونا با ظرفیت ۶۰ تخت را در بیمارستان شهید بقایی راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ احمدرضا اکبری، دبیر رزمایش مدافعان سلامت قرارگاه منطقه‌ای کربلا، عصر سه شنبه در رزمایش شهدای سلامت اظهار داشت: در قرارگاه کربلا با محوریت ۳ استان (خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد) رزمایش شهدای سلامت با استفاده از ۸ یگان حوزه سرزمینی و مرکز بهداشت استان خوزستان آغاز شد.

دبیر رزمایش مدافعان سلامت قرارگاه منطقه‌ای کربلا با بیان اینکه نقاط ضدعفونی شده از سوی مرکز بهداشت استان مشخص شدند، عنوان داشت: رزمایش با هدف ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان ها، پایانه ها، فرودگاه و راه آهن و اماکن محل تجمع صورت می‌گیرد همچنین به گندزدایی منازل افرادی پرداخت می‌شود که از سوی دانشگاه علوم پزشکی خواسته شده است.

رییس بیمارستان شهید بقایی اهواز ادامه داد: رزمایش طی دو روز (۶ و ۷ فروردین ماه) اجرا می‌شود و در صورت نیاز رزمایش شهدای سلامت ادامه خواهد یافت.

سرهنگ اکبری گفت: تلاش بر آن است که افراد مشکوک و یا افرادی که دوره نقاهت را گذراندند به خانواده بازنگردند؛ از این رو سپاه به ساخت نقاهتگاه در بیمارستان شهید بقایی اقدام کرد تا افراد پس از گذراندن دوره نقاهت و اطمینان از سلامت به آغوش خانواده بازگردند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ نفر از قرارگاه کربلا در رزمایش شهدای سلامت شرکت کردند، گفت: ۶۰ تخت در نقاهتگاه بیمارستان شهید بقایی تهیه شده است. /۹۴۵۶/د102/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات