۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۶۴۵۲۶۶

تولید روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مردمی اندیمشک

تولید روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مردمی اندیمشک
حجت الاسلام آذرافروز از تولید روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک و توزیع رایگان در میان نیازمندان خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک از طلاب مدرسه علمیه بقیه الله و الزهرای اندیمشک و قرارگاه جهادی شهید احمد الیاسی تشکیل شده است، اظهار داشت: پخش روزانه ماسک در مناطق محروم از سوی قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک در ادامه فعالیت‌های جهادی برای مقابله با کرونا، صورت می‌گیرد.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان بیان داشت: طلاب مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان در مناطقی که تاکنون موفق به دریافت ماسک نشدند، حضور پیدا می‌کنند و روزانه به توزیع ماسک در روستای مازو، کوی لور و قائم، بخش‌های شهر چمگلک (مسکن مهر، آزادی) می‌پردازند.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک تولید می‌شود، ادامه داد: ماسک‌ها بصورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که روحانیت مدرسه در بسته‌های ۳ تا ۵ تایی و پس از استرلیزه کامل درب خانه‌ها تحویل می‌دهند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه مردم توصیه‌های مسئولان بهداشت را جدی گرفته و ماندن در خانه را انتخاب کردند، عنوان داشت: مردم از حضور در تجمعات خودداری می‌کنند که نبود موارد مثبت ابتلا به کرونا در شهرستان طی ۳ روز اخیر گواه بر چنین امری است.

وی ادامه داد: جدی گرفتن توصیه‌های پزشکی در کنار تلاش گروه‌های جهادی برای توزیع ماسک و ضدعفونی معابر سبب شده است تا از شیوع ویروس کرونا کاسته شود. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات