۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۴۵۲۹۸
رهبر حزب کنفرانس ملی کشمیر:

در شرایط کرونایی، رهبران کشمیری را آزاد کنید

در شرایط کرونایی، رهبران کشمیری را آزاد کنید
یک رهبر حزب کنفرانس ملی کشمیر اعلام کرد که ادامه بازداشت رهبران کشمیری از جمله محبوبه مفتی سروزیر سابق جامو و کشمیر بی رحمانه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، عمر عبدالله رهبر حزب کنفرانس ملی کشمیر  اعلام کرد که در شرایطی که هند وارد یک قرنطینه ۲۱ روزه شده است، ادامه بازداشت رهبران کشمیری از جمله محبوبه مفتی سروزیر سابق جامو و کشمیر بی رحمانه است.

وی که خود پس از 8 ماه بازداشت دیروز/سه شنبه آزاد شد، خواهان آزادی تمام افراد بازداشت شده در کشمیر و احیای اینترنت پر سرعت در این منطقه شد.

عبدالله در حساب توییتری خود نوشت: ادامه بازداشت محبوبه مفتی و سایر رهبران کشمیری در شرایطی که هند به منظور مقابله با ویروس کرونا وارد یک قرنطینه ۲۱ روزه شده است، بی رحمانه است. بازداشت این افراد از روز اول نیز با دلایل قانع کننده انجام نشد. من امیدوارم  نخست وزیر و وزارت کشور به زودی این افراد را آزاد کند.

دولت هنداز ماه اوت سال گذشته پس از لغو امتیازات خاص جامو و کشمیر تعداد زیادی از مردم محلی و رهبران کشمیری را آزاد کرد. اگرچه بخش زیادی از این افراد تاکنون آزاد شده اند اما تعدادی از رهبران کشمیری با استناد به قانون "امنیت عمومی" همچنان در بازداشت هستند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
آزادی رهبران مسلمان کشمیر را خواهانیم.
0
0