۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۴۵۳۲۴
فعالیت جهادی طلاب در سالی که گذشت؛

بخش دوم | فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا

بخش دوم | فعالیت جهادی طلاب در مقابله با کرونا
در سال 1398 حضور طلاب در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا نشان داد که خدمت رسانی روحانیون به مردم، تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سال 1398 حضور طلاب در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا نشان داد که خدمت رسانی روحانیون به مردم، تعطیل بردار نیست.

حضور فعال گروه های جهادی طلاب در خط مقدم مبارزه با کرونا در سال 1398 به این معنی بود که اگر مساجد باز باشد، خدمت رسانی در مساجد و هیئت‌ها صورت می‌گیرد و اگر مساجد نباشد، هر جا که نیاز به خدمت رسانی باشد و گرفتاری برای مردم ایجاد شود، روحانیت در صحنه حضور خواهند داشت.

روحانیون در کنار  پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند تا همه بدانند یک روز طلاب در منابر و مساجد و یک روز همانند شرایط فعلی جان خود را کف دست گرفته اند و با فعالیت‌ جهادی خود به امر تبلیغ و خدمت مشغول هستند.

در سال 1398 کشور بارها در شرایط ویژه‌ قرار گرفت، طلاب جهادی با فعالیت های شجاعانه و جهادی خود در امر مقابله با کرونا، درخشش بسیار خوبی داشتند که این مساله به خوبی نشانگر فداکاری و پیشگامی سربازان حضرت ولی عصر(عج) است.

لازم به ذکر است بسیاری از کسانی که در کمیته تجهیز شرعی متوفیان حضور پیدا کردند، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بودند که همه این ها، صحنه های زیبایی از خدمت رسانی طلاب در بحث کرونا به نمایش گذاشت./1330/ج

ارسال نظرات