۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۴۵۳۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

توزیع دو هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم لرستان

توزیع دو هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا از سوی ستاد اجرایی فرمان امام دو هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم ارسال اقلام‌ بهداشتی و ضد عفونی کننده اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناطق محروم لرستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت در امور مختلفی در زمینه محرومیت‌زدایی فعالیت دارد.

وی افزود: راه سازی، مسجد سازی، امور بهداشتی و کمک به محرومان از جمله اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حضور به موقع و کمک به محرومان در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله واکنش سریع داشته است.

وی با اشاره به سیل فروردین ماه سال 98 خاطرنشان کرد: در سیل سال گذشته استان و سیل اخیر در شهرستان نورآباد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امکانات و اقلامی به استان لرستان ارسال کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و لرستان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای مقابله با این بیماری در امور بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی پای کار بوده است.

وی با قدردانی از این اقدامات و تلاش برای رفع محرومیت زدایی در کشور و کمک به خاناواده های مناطق محروم اذعان داشت: امروز نیز دو هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات