۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۴۵۳۸۲

امام جمعه شهر چهار برج آذربایجان غربی در راه حفظ سلامت همشهریان کرونا گرفت

امام جمعه شهر چهار برج آذربایجان غربی در راه حفظ سلامت همشهریان کرونا گرفت
حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه چهاربرج آذبایجان‌غربی برای ضدعفونی معابر شهر همراه با جوانان فعالیت می کرد با مبتلا به کرونا در بیمارستان عباسی میاندوآب بستری شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه چهاربرج آذبایجان‌غربی برای ضدعفونی معابر شهر همراه با جوانان فعالیت می کرد با مبتلا شدن  به بیماری کرونا در بیمارستان عباسی میاندوآب بستری شد.

حجت الاسلام آذرپندار از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا همراه با جوانان در ضدعفونی معابر و محلات حاضر و فعال بود که متاسفانه این روزها در بیمارستان بستری است.

در ادامه جمعی از طلاب و روحانیون شهر چهار برج با انتشار مطلبی از عموم مردم درخواست کردند برای حجت الاسلام آذرپندار دعا کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَ إِذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ »

با توجه به سرایت و گسترش ویروس منحوس کرونا در کشور، بار دیگر گروه های جهادی و جوانان بسیجی و انقلابی با فداکاری و ایثارگری و بصورت خود جوش و با پیشگامی و پرچم داری امام جمعه محترم شهر چهاربرج حجت الاسلا آذرپندار( زید عزه) در جهت پیشگیری، تهیه ملزومات و اقلام  بهداشتی در بین فقرا، گندزدایی خیابان‌ها و معابر، تشویق و ترغیب اصناف و بازاریان و آحاد مردم به رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از اجتماعات، تلاش‌های پرثمر و شایان توجهی انجام گرفت.

در این میان با پیگیری‌ها و حضور امام جمعه محترم در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، متأسفانه ایشان هم به این ویروس مبتلا شدند.

ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه سلامت و گروه‌های جهادی، و طلب عافیت و شفای عاجل و کامل برای تمامی بیماران عزیز، خصوصا امام جمعه محترم شهر چهاربرج، از تمام مردم شریف و نجیب منطقه عاجزانه خواهشمندیم به توصیه های پزشکی توجه فرموده و شعار در خانه بمانیم را برای قطع زنجیره این بیماری عملیاتی نماییم.

امیدواریم با عنایات الهی و ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و دعای پاکان و مقربان و با فداکاری و ایثار و جهاد گسترده همگان بویژه پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان ها و مسئولان محترم و با همراهی بسیجیان و جوانان جهادی و انقلابی ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و همه مشکلات فائق آید و قله های بلند پیروزی را فتح نماید.

باذن الله و عونه و منّه.

جمعی از طلاب و فضلای شهر چهاربرج مقیم قم

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات