۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۴۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

کمک به محرومان و خانواده های آسیب دیده در جریان کرونا، فراموش نشود

کمک به محرومان و خانواده های آسیب دیده در جریان کرونا، فراموش نشود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تعطیلی کسب و کارها و کاهش درآمدها در پی شیوع کرونا، گفت: در این شرایط محرومان و خانواده های نیازمند را دریابیم.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فراگیر شدن بیماری کرونا بیان داشت: بیماری کرونا امروزه بحرانی است که همه جای دنیا درگیر آن هستند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا مشکلی است که بشریت را به یک چالش دچار کرده است، افزود: برای مقابله با این ویروس باید به توصیه های مختصصین عمل کرد و به دیگران توصیه می کنیم ویروس کرونا را جدی بگیرند تا به فضل الهی با یک پیشگیری خوب بتوانیم هرچه زودتر این ویروس را ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: مردم باید بخشی از این تجمعات، رفت و آمدها و سفرها را محدود کنند، به سمت کارهای بهداشتی برویم و نظافت را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا در زندگی انسان ها محدودیت هایی را به وجود آورده است، اظهار داشت: برای گذر از این بحران باید با محدودیت های به وجود آمده کنار بیاییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با قدردانی از زحمات ستاد مبارزه با کرونا و زحمات مسؤولان تأکید کرد: مهم ترین توصیه به مردم ماندن در خانه و کمک برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا برخی درآمدها کاهش و کسب و کارها تعطیل شده است، دولتی ها، مسؤولان و اقشار مردم باید کمک کنیم و خانواده های آسیب دیده را دریابیم.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: روی آوردن به انفاق، صدقه، کمک، ایثار و فداکاری در جامعه امروز فرصتی مناسب برای کمک به محرومین و خانواده های آسیب دیده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات