۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۴۵۴۴۸
بیانیه جبهه مردمی سلامت اصفهان؛

از رسیدگی به امور مردم فروگذار نخواهیم کرد

از رسیدگی به امور مردم فروگذار نخواهیم کرد
جبهه مردمی سلامت اصفهان با حضور منتخبین مردم اصفهان و استاندار و مسؤولان بهداشت و سلامت اصفهان پس از برگزاری جلسه‌ای بیانیه ای در خصوص مقابله با کرونا صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، جبهه مردمی سلامت اصفهان متشکل از جمعی از منتخبان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر اعضای جبهه مردمی سلامت اصفهان امروز جلسه‌ای با استاندار و برخی دیگر از مسؤولان اصفهان تشکیل داده و بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

اکنون که اصفهان سرفراز همانند سایر بخش‌های کشور درگیر ویروس کرونا شده است، انتظار می‌رود همه ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و مردمی به صورت هماهنگ و پیوسته نسبت به خدمت‌رسانی همه‌جانبه اقدام کنند. اکنون ظرفیت‌های عظیم مردمی به کمک ستاد تشکیل شده توسط استانداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمده‌اند و همدلی، همراهی و عزم عمومی برای عبور عالمانه از بحران‌ها و حل مشکلات پدید آماده است.

امروز جلسه‌ای با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی از یک‌طرف و استاندار اصفهان و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از طرف دیگر و برخی فعالان جبهه مردمی سلامت تشکیل شد و در فضایی صمیمی و جدی مباحث مربوط به کرونا بررسی و تصمیمات مؤثری اتخاذ شد که امید است که آثار و برکات این جلسه نصیب جامعه فهیم اصفهان شود.

اطمینان می‌دهیم از تمام توان خود برای خدمت به مردم بهره خواهیم برد و از هیچ تلاش در جهت کاهش آلام مردم و رسیدگی به امور آنان فروگذار نخواهیم کرد و گزارش این اقدامات در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، عباس رضایی استاندار اصفهان، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، حجت‌الاسلام حسین میرزایی و امیرحسین بانکی‌پور از منتخبان مردم اصفهان در مجلس یازدهم، کمال حیدری معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حجت‌الاسلام مؤمنی معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان، سیدرضا نریمانی، حجت‌الاسلام محسن کریمی و احمد مقیمی از اعضای جبهه مردمی سلامت اصفهان در این جلسه حضور داشته و از امضاکنندگان این بیانیه هستند./1304/د102/ب1

از رسیدگی به امور مردم فروگذار نخواهیم بود

 

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
اکنون تمام دنیا به این نتیجه مهم رسیده که در این شرایط که ویروس کرونا در همه جا گسترش یافته، یکی از موثرترین استراتژی‌ها برای مقابله با ویروس، ایجاد فاصله اجتماعی بین افراد و خانه نشینی است که در طی چند روز اخیر شاهد تلاش دولت برای شروع اجرای این استراتژی در کشور بودیم.
0
0