۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۶۴۵۴۹۵
استاد حوزه علمیه رفسنجان:

تفکر غربی مانع اجرا کردن جهش تولید در کشور است

تفکر غربی مانع اجرا کردن جهش تولید در کشور است
حجت الاسلام رمضان پور، گفت: تفکر غربی و واردات بی رویه مانع جهش تولید در کشور بوده و مسؤولان سعی کنند با اجرا کردن اقتصاد مقاومتی، جهش تولید را در کشور رونق دهند.
حجت الاسلام عباس رمضان پور استاد حوزه علمیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شعار سال، گفت: نامگذاری سال به جهش تولید، راهی برای رونق اقتصادی در کشور محسوب می‌شود.
 
وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مشکلات بیکاری در کشور است و مردم و مسؤولان اگر در کار‌های خود به تولیدات داخلی اهمیت دهند، تولید در جامعه رشد و حرکت صعودی را به دنبال خواهد داشت.
 
حجت الاسلام رمضان پور با بیان این که اقتصاد مقاومتی با نگاه به جوانان داخلی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: رهبر انقلاب به جوانان و مردم کشور ایمان دارد و می‌داند که تنها راه غلبه بر کشور‌های غربی اجرا کردن تولیدات داخلی در کشور است.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با اشاره به این که مردم به تولیدات داخلی اهمیت دهند، خاطرنشان کرد: نگاه به غرب یکی از مشکلات تولید در کشور شمرده می‌شود.
 
وی تصریح کرد: تفکر غربی و واردات بی رویه مانع جهش تولید در کشور بوده و مسؤولان سعی کنند با اجرا کردن اقتصاد مقاومتی، جهش تولید را در کشور رونق دهند.
 
امام جمعه سابق رفسنجان در پایان با توجه به این که اقتصاد پویا و تولید داخلی یکی از اهداف رهبر انقلاب در کشور شمرده می‌شود، گفت: ضعیف بودن کشور‌های آمریکا و اروپا برای همه کشور‌ها ثابت شده است و مسؤولان دولتی کشور سعی کنند با نگاه داخلی به فکر اجرا کردن تولیدات داخلی در کشور باشند. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات