۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۴۵۵۵۴
امام جمعه پلدختر:

رفتن به طبیعت فرصتی برای شیوع ویروس کرونا است

رفتن به طبیعت فرصتی برای شیوع ویروس کرونا است
امام جمعه پلدختر گفت: مردم باید در خانه بمانند و از رفتن به طبیعت خودداری کنند چراکه این اقدام سبب شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نماز جمعه این هفته نیز در پلدختر به علت شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

وی حفظ سلامت مردم را اولویت خواند و افزود: انتظار می روود مردم نیز به توصیه ها عمل کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا ویروس کرونا هرچه زودتر مهار شود و زندگی به شرایط عادی بازگردد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان پلدختر 14 نفر به ویروس کرونا مبتلا و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: در سایه دعا و مناجات، ذکر و یاد خدا، توسل به اهل بیت(ع) و رعایت نکات و توصیه های بهداشتی از سوی مردم امید است که به زودی از این امتحان الهی پیروز شویم و این بحران پشت سرگذاشته شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به پیش رو بودن 13 فروردین و رفتن مردم به طبیعت تصریح کرد: رفتن به اماکن تفریحی می‌تواند عاملی برای گسترش ویروس بیماری کرونا باشد.

وی تأکید کرد: برای مهار ویروس کرونا همه باید همکاری کنند در خانه بمانند و از این گونه اقدامات پرهیز کنیم تا هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات