۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۴۵۶۱۰
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

اگر آمریکا در ادعای کمک به ایران صادق است، تحریم های ظالمانه را متوقف کند

اگر آمریکا در ادعای کمک به ایران صادق است، تحریم های ظالمانه را متوقف کند
حجت الاسلام خدری کمک آمریکایی ها به ایران در زمینه شیوع کرونا را دروغ بزرگ آمریکا دانست و گفت: اگر آمریکا توان مهار کرونا را دارد ابتدا ایالت های خود را دریابد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، کمک آمریکایی ها به ایران در زمینه شیوع کرونا را دروغ بزرگ آمریکا دانست و اظهار داشت: اگر آمریکا توان مهار کرونا را دارد ابتدا ایالت های خود را دریابد.

وی ادعای کمک آمریکا به ایران را از سر ریاکاری و دشمنی خواند و ابراز کرد: تجربه رفتار آمریکا با ملت های دیگر در طول تاریخ سبب عدم اعتماد به آن ها شده است و اگر آمریکا در ادعای خود صادق است تحریم های ظالمانه را که هدف از آن ها نابودی مردم و نظام جمهوری اسلامی است متوقف کند.

حجت الاسلام خدری به تبیین دلایل عدم اعتماد به آمریکا در زمینه کرونا پرداخت و بیان داشت: امکان دارد داروهای مخرب توسط آمریکایی وارد کشور شود چرا که در گذشته نیز چنین اعمالی از آن ها سر زده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در بازه زمانی پس از انقلاب اسلامی با توطئه های فراوانی مواجه بوده است، گفت: مهم ترین عنصری که سبب پیروزی ملت ایران شده است، عنصر صبر و مقاومت بوده است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به توطئه های دقیق و پیچیده دشمنان برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی، عنوان کرد: هریک از این توطئه ها می تواند سبب شکست یک ملت شود اما ملت ایران با بصیرت و صبر توطئه ها را شناسایی و در مقابل آن ها استقامت کرده است.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران پس از شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: ملت ایران ملتی صبار و شکور است و چنین ملتی قطعا پیروز می شود.

حجت الاسلام خدری به تبیین فلسفه بعث پیامبر گرامی اسلامی پرداخت و اظهار داشت: اگر ملت بر خلاف مسیر حرکت دنیا در جهت اهداف مقدس خود مانند برقراری عدالت حرکت کند دچار سختی و چالش می شود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه ملت ایران برخلاف رویه حاکمان ظالم جهانی در حال حرکت است، ابراز کرد: در طول 40 سال گذشته ملت ایران در مقابل دشمنان پایداری و استقامت کرده است و با عنصر کلیدی صبر توطئه های رسانه و فتنه های مختلف را از بین برده است.

وی عامل وفاداری ملت ایران به آرمان های انقلاب را دین داری ایرانی ها دانست و خاطر نشان کرد: عده ای که در طول سالیان اخیر دیدگاه دشمن را پذیرفته و منفعل شده اند در حقیقت از فکر اصیل اسلامی که همان فلسفه بعثت است دور شده اند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مردم ایران برخلاف برخی ظواهر دارای ایمان راسخ هستند، ادامه داد: دشمن بر پایه همین ظواهر محاسبات اشتباهی دارد و گمان می کند مردم از دین داری فاصله گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه با وجود همه ایرادات و گلایه ها ملت ایران ترجیح می دهد که بر اصول محکم خود استوار باشد، گفت: مردم ایمان عمیقی نسبت به نظام اسلامی دارند چرا که حکومت در صف اول مبارزه با ظالمان می بینند که به هیچ وجه از حرف حق خود عقب نشینی نمی کند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کمال
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
رفع تحریمها اولین قدم برای اثبات خیرخواهی برای ملت ایران است.
1
0
ناشناس
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
البته مشکل آمریکا خیلی ریشه ای از این حرفهاست ، رژیم بنا شده بر غصب سرزمین بومیها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
آمریکا میخواد مردم دنیا برای نجات از کرونا به التماس بیافتن و منتظر نجات دهنده خود باشن بعد با اعلام دستیابی به واکسن مثل منجی بیاد و دنیا رو نجات بده درست مثل فیلماشون، با فروش واکسن هم با قیمت بالا ی دخل سنگین هم میزنه، اگه ایران واکسن بخواد باید بیاد مذاکره موشکی آره عزیزم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
خداوند مکر آنها را به خودشان برگردانده است
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
ناتوانی آمریکای جنایتکار در مقابل ویروسی که خود ساخت. از چین هم سبق گرفت
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
با اجازه روحانی وزیر خارجه ویز ا میده ،وزیر بهداشت هم مکان استقرار مشخص میکنه. خانه‌های بهداشت ۷سال قبل درمناطقی خاص ازشهرها با آزمایشات پرهزینه دنبال کشف ژنوم مردم بودند تا امروز پزشکان بدون مرز (بخوانیدجواسیس آمریکایی) وارد ایران شوند و آثار سم تولیدی خود را روی ژن ایرانی بررسی کنند.
دست مریزاد به قوه قضاییه و سربازان گمنام اطلاعات سپاه که با آنها برخورد انقلابی نمودند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
متاسفانه وزارت خارجه بدون هماهنگی و اطلاع وزارت بهداشت و درمان دست به این اقدام زده این گروه بسیار تحقیر آمیز با همراه داشتن 1000 ماسک و پانصد لباس، یک پزشک که تخصص اورژانس داشته نه تخصص ویژه و چهار پرستار و چهار نیروی پشتیبانی، داروی و تجهیزات مهمی نیز همراه نداشتن وارد کشور شدن. این حضور با مخالفت وزارت بهداشت و برخی دستگاها روبرو شده و باید از کشور خارج شوند. این نحوه حضور تحقیر کشور و ایرانی جماعت است که وزارت خارجه باید توضیح دهد چرا ملت ایران را تحقیر کرده و در این شرایط بحرانی به دنبال چه اهدافی میگردد.
آیا این کاسبی با آبرو و عزت ایرانی نیست؟
مجلس باید این عمل زشت را پیگیری و به مردم شریف ایران پاسخ دهد و وزارت خارجه از ملت عذرخواهی نماید.
0
0