۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۴۵۸۳۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و عمرانی لحاظ شود

پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و عمرانی لحاظ شود
امام‌جمعه بیرجند گفت: در یک طرح جامع کارشناسی شهری، هر محله‌ای که ساخته می‌شود به فضای سبز، اماکن ورزشی، مسجد و برنامه‌های فرهنگی نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار مدیران ارشد ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد مبارک ماه شعبان گفت: ایران بعد از انقلاب ساخته شد و جای تردید نیست که در همه بخش‌ها و ازجمله در بحث راه و شهرسازی در سطح کشور کار فوق‌العاده‌ای انجام گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ازنظر شهرسازی، هر دولتی که سر کار آمده، متناسب با سلیقهٔ خود عمل کرده و حال آنکه برای هر شهری که می‌خواهد تازه ساخته شود، می‌توان طبق یک طرح جامع کارشناسی شده آن‌چنان پیش رفت که نتیجه مطلوب و قابل قبول باشد.

امام‌جمعه بیرجند اضافه کرد: در یک طرح جامع کارشناسی شهری، هر محله‌ای که ساخته می‌شود به فضای سبز، اماکن ورزشی، مسجد و برنامه‌های فرهنگی نیازمند است، اما آنچه اتفاق می‌افتد چیز دیگری است و بعد از ساخت محله‌ها، مسؤولان به دنبال باقی قضایا می‌روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: امیدواریم طبق ضوابط عمل شود و به هیچ فردی باج داده نشود، زیرا اگر بنا باشد فردی که می‌تواند جریمه خود را پرداخت کند، طبقات خانه‌اش را افزایش دهد، دیگر شهرسازی معنایی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: کارها باید بر اساس آنچه به نفع آینده کشور و نسل آینده است در دستور کار قرار گیرد، باید جلوی فردی خلاف می‌کند و سعی دارد با نفوذ اقتصادی و سیاسی خود اقداماتش را جلو ببرد، گرفته شود، زیرا اگر جلوی یک نفر را نگیرند، جلوی دیگری را هم نمی‌توانند بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در پایان گفت: امروز مسئله مسکن برای مردم به یک مسئله مهم تبدیل شده است و تأخیرهایی که انجام شده نیز کار را بر مردم دشوار کرده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات