۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۶۴۵۹۳۶

دفن اموات کرونایی از سوی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر

دفن اموات کرونایی از سوی طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر
حجت الاسلام حیدری گفت: کفن و دفن فوتی‌های مبتلا به کرونا از سوی گروهی از طلاب مدرسه امام صادق خرمشهر با رعایت آداب شرعی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حضور در نخستین روز سال جدید در بیمارستان، ولی عصر (عج) شهرستان خبر داد و گفت: در این دیدار با حضور در میان کادر درمانی ضمن خسته نباشید و تبریک سال نو، از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و رشادت‌های عزیزان در صف اول مقابله با کرونا بودیم.

مدیر مدرسه امام صادق خرمشهر با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، خیابان ها، کوچه ها، پمپ بنزین ها و ایستگاه‌های اتوبوس از سوی طلاب عنوان داشت: کفن و دفن فوتی‌های مبتلا به کرونا از سوی گروهی از طلاب مدرسه با رعایت آداب شرعی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خود نظارت مستقیمی بر رعایت کفن و دفن اموات دارد، خاطرنشان کرد: طلاب بر پیکر اموات، نماز خوانده و طبق موازین شرعی آن‌ها را در مقبره باغ رضوان خرمشهر به خاک می‌سپارند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه اموات کرونایی شهرستان زیاد نیستند، اظهار داشت: طلاب با رعایت تمام نکات بهداشتی و استفاده از لباس‌های مخصوص اقدام به غسل اموات کرونایی می‌کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات