۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۴۵۹۴۲

اقدامات قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری برای مقابله با کرونا

اقدامات قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری برای مقابله با کرونا
حجت الاسلام پشم فروش به ضدعفونی معابر و ناوگان اتوبوسرانی و توزیع بسته های معیشتی از سوی قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری برای مقابله با کرونا اشاره کرد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با اقدامات قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری برای مقابله با کرونا اظهار داشت: ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی از سوی طلاب مدرسه امام خامنه‌ای هر شب پس از پایان ساعات کاری اتوبوس‌ها در سازمان اتوبوسرانی صورت می‌گیرد.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور با بیان اینکه ضدعفونی معابر و درب منازل محله فاطمیه از سوی گروه جهادی مسجد حجازی به منظور مقابله با ویروس صورت گرفته است، ادامه داد: توزیع بسته حمایت بهداشتی (حدود ۳۰۰ بسته مواد بهداشتی، شوینده و ضدعفونی کننده) همزمان با انتشار و شیوع کرونا از سوی گروه جهادی مسجد حجازی صورت می‌گیرد که تاکنون به کمک خیران میان خانواده‌های بی بضاعت، کارگران ضایعاتی و پاک بانان شهرداری توزیع شد.

حجت الاسلام پشم فروش به توزیع بیش از صد بسته معیشتی میان نیازمندان اشاره کرد و گفت: انجمن خیریه برکت و گروه جهادی دبیرستان استعداد‌های ناب صالحین با کمک خیران به یاری خانواده‌های نیازمند شتافته و اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شامل اقلام ضروری غذایی و بهداشتی کردند.

قائم مقام مؤسسه طلیعه داران ظهور با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی شهید اسکندری نیازمندی‌هایی در مقابله با کرونا دارد، خاطرنشان کرد: موتور برق، دستگاه سم پاش و مواد ضدعفونی کننده نیاز‌های قرارگاه برای مقابله با کرونا ویروس است، خیرانی که خواهان کمک هستند کمک‌های نقدی شان را به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۸۷۲۰۲۹ واریز کنند.

وی در پایان به طرح ماهانه اهدای مرغ به نیت صدقه ماه شعبان و پخش مناجات شعبانیه از بلندگو‌های مساجد و حسینیه‌های شهرستان اهواز پس از نماز مغرب و عشاء (ساعت ۲۰:۳۰) اشاره کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات