۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۴۶۰۵۲
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

آمار بیماران مبتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به ۸۳۱ نفر رسید

آمار بیماران مبتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل به ۸۳۱ نفر رسید
مروجی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان تا این لحظه نتیجه آزمایش ۸۳۱ نفر از بیماران مشکوک تنفسی مثبت اعلام شده است.
سید علیرضا مروجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اشاره به اینکه از ۸۳۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل ۵۰۰ نفر مرد و ۳۳۱ نفر زن هستند، گفت: از ۸۳۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا، ۷۱۵ نفر از کاشان و ۱۱۶ از شهرستان آران و بیدگل هستند.

وی با بیان اینکه نتیجه آزمایش ۳۶۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا در این دو شهرستان منفی اعلام شده است، افزود: در حال حاضر ۳۲۴ بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۳۰۲ بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و مابقی در بیمارستان سید الشهدا شهرستان آران و بیدگل بستری هستند.

سخنگوی کمیته بحران کاشان یادآور شد: تا کنون ۱۷۰۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بهبود یافته و مرخص شدند.

مروجی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۵ درصد مردم کاشان و آران و بیدگل در سامانه غربالگری ویروس کرونا ثبت نام کرده اند، گفت: تا این لحظه ۳۷۰ هزار نفر از شهروندان کاشان و آران و بیدگل ازسوی نیرو‌های حوزه بهداشت و همکاری بسیج، غربالگری کرونا شدند و تیم‌های نظارتی حوزه بهداشت نیز بر غربالگری کرونایی نظارت دقیق دارند.

وی با تقدیر از همکاری خیرین و صنوف و نهاد‌های مردم نهاد منطقه بزرگ کاشان با کادر درمانی، یادآور شد: در حال حاضر اقدامات کنترلی بهداشت محیطی در سطح معابر عمومی و اماکن خاص با قدرت در حال انجام است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات