۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۶۱۱۷

کرونا و احتمال حمله بیولوژیکی

شماری از کادر درمانی و پزشکان، احتمال فرضیه حمله بیولوژیک ویروس کرونا را منتفی ندانستند و در عین حال خواستار بررسی دقیق جوانب این موضوع شدند.
تعداد بازدید : 2
مالک شریعت ناصری
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
برخی می گویند احتمال داره ویروس کرونا یک سلاح بیولوژیک امریکا علیه اقتصاد چین باشه.
3
0
#کرونا_را_شکست_می_دهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تحقیقات علمی گروهی از دانشمندان می گوید این ویروس ناشناخته است و احتمال دارد توالی ژنوم ویروس جدید کرونا ناشی از تکامل طبیعی این ویروس از انفولانزا بوده باشد.
2
0
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
من که میگم به احتمال زیاد کووید 19 توسط دانشمندان ویروس شناس ارتش ایالات متحده آمریکا تولید شده تا از طریق آن اقتصاد و قدرت رقبای خود را تضعیف کنند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
نشریه پزشکی لانست و متخصصانی از دانشگاه کالیفرنیا یا بنیاد ملی بیماری­ های عفونی در واشنگتن توضیح می­ د هند که این ویروس مانند مورد سارس و مرس، ریشه در حیوان دارد و از حیوان به انسان سرایت کرده و پدیده ­ای طبیعی است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
سابقه تاریک غرب و کشورهای استعمار کننده نشان می دهد که آنها در گذشته برای رسیدن به برترین ها در دنیا حنی به ملل خودشان هم رحم نکرده اند چه برسد به سایر ملت ها.
پس عقل سلیم حکم می کند که برای مقابله با جنگ‌های بیولوژیک از سوی کشورهای غربی و امریکا آمده باشیم.
1
0
دانشجوی ارشد از آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
لطفا بگید اگه تولید این ویروس کار امریکاست پس چرا خود آمریکا در این حد درگیرش شده؟ چند تا از ایالتهاش درگیرند و حالت فوق العاده دارند. انبوه کشته ها روی دستشون مونده و موندند چه کار کنند.
1
0
ناشناس
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
دوستانی که میگن کار امریکا نیست یکم صبر کنن، آخر قضیه مهمه، اولا اگه ابتلای آمریکا سهوی باشه از ترامپ بی عقل چنین گندی بعید نیست اما اگه جزیی و صرفاً برای مدیریت افکار دنیا باشه احتمالا تغییرات بزرگی در نظم جهانی در نظر گرفتن که راضی شدن یه تعداد از خودشان هم درگیر بشن، مانند 11 سپتامبر
ناشناس
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
آمریکا میخواد مردم دنیا برای نجات از کرونا به التماس بیافتن و منتظر نجات دهنده خود باشن بعد با اعلام دستیابی به واکسن مثل منجی بیاد و دنیا رو نجات بده درست مثل فیلماشون، با فروش واکسن هم با قیمت بالا ی دخل سنگین هم میزنه، اگه ایران واکسن بخواد باید بیاد مذاکره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کار خود آمریکاییهاست.
اینا نتونستند اونو مهار کنند افتاد به جون خودشون.
1
0
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تعداد مرگ‌ و میر در ایتالیا و اسپانیا شاید به این دلیل بالا است که ژن مردم این کشورها شبیه مردم ایران است.این مساله فرضیه دست ساز بشر بودن ویروس کووید 19 را بیشتر می کند.
1
0
ایمان راوی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
اون طوری که من متوجه شدم احتمال حمله بیلوژیک واقعا بسیار بالاست
از مسئولین سازمان پدافند غیرعامل می خواهیم پرونده حقوقی علیه این جنایت علیه بشریت که آمریکا راه انداخته باز کنند و حق ملت مظلوم رو از این خونخواهان بگیرند
1
0