۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۶۲۴۹

راه اندازی شورای فقهی کفن و دفن متوفیان کرونایی

راه اندازی شورای فقهی کفن و دفن متوفیان کرونایی
حجت الاسلام آذرافروز گفت: شورای فقهی در مدرسه بقیه الله اندیمشک شکل گرفت تا خدمات دینی و اعتقادی را در کنار عهده دار شدن مسائل شرعی پیرامون متوفیان کرونایی انجام دهد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی حوزوی شهرستان عنوان داشت: در این قرارگاه افزون بر تأکید بر رعایت توصیه‌های بهداشتی و مشاوره و تقویت روحیه مردم برای مقابله با کرونا، به شبهات و سؤالات اعتقادی پاسخ داده می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با اشاره به تولید و توزیع ماسک در میان مناطق محروم و ضدعفونی معابر عمومی اظهار داشت: شورای فقهی در مدرسه بقیه الله اندیمشک شکل گرفت تا خدمات دینی و اعتقادی را در کنار عهده دار شدن مسائل شرعی (غسل، تیمم، کفن و دفن) پیرامون متوفیان کرونایی انجام دهد.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان اینکه شعار قرارگاه جهادی حوزوی شهرستان اندیمشک، نوکری مردم از سوی روحانیت و طلاب است، خاطرنشان کرد: روحانیت، غمخوار و یاور مردم است و تا پایان کرونا ویروس در کنار مردم خواهد بود در عین حال خواهان رعایت مسائل بهداشتی است.

وی با بیان اینکه در خانه ماندن بهترین روش شکست کرونا است، ادامه داد: با در خانه ماندن به کادر درمانی کمک خواهیم کرد؛ چرا که تاکنون هیچ دارویی برای کرونا کشف نشده است و بهترین داروی درمان در خانه ماندن محسوب می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با بیان اینکه روزانه ۳ تا ۴ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مردمی شهرستان اندیمشک تولید می‌شود، ادامه داد: ماسک‌ها به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که روحانیت مدرسه در بسته‌های ۳ تا ۵ تایی و پس از استرلیزه کامل درب خانه‌ها تحویل می‌دهند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات