۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۴۶۲۷۵
حزب‌الله عراق:

برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا در اوج آمادگی هستیم

برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا در اوج آمادگی هستیم
سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق از آمادگی برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد محیی سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق گفت: در صورتی که آمریکایی‌ها اصرار به ادامه حضور در عراق داشته باشند یا بخواهند به رزمنده‌ای ما حمله کنند، ما برای مقابله با آنها در اوج آمادگی قرار داریم.

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق افزود: تحرکات آمریکایی‌ها اتفاقی نیست و نیز با هدف استقرار دوباره نظامی صورت نمی‌گیرد، بلکه واشنگتن با این اقدام به دنبال تحقق اهدافی است.

سخنگوی این گروه مقاومت عراق با اشاره به این‌که آمریکا به خوبی می‌داند که مانع اصلی در راه اجرای نقشه‌هایش در عراق، گردان‌های حزب‌الله است، به همین خاطر در صدد تضعیف آن است، افزود: گروه‌های مقاومت بویژه گردان‌های حزب‌الله توان و ظرفیت لازم برای رویارویی با نیروهای آمریکایی را دارند.

وی افزود:ما از نقشه‌های که آمریکا در داخل و خارج عراق برای حمله به گروه‌های مقاومت می‌کشد، آگاهیم.

محیی به چالش کرونا برای دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: واشنگتن تلاش می‌کند تا از این بحران که این کشور درگیر آن است، فرار کند و ترامپ اندک اندک این موضوع را می‌فهمد که وی دور دوم ریاست جمهوری را از دست خواهد داد.

در همین ارتباط، خبرگزاری فرانسه فاش کرد که آمریکا سامانه دفاع موشکی پاتریوت را در پایگاه نظامی‌اش در اربیل و پایگاه عین الأسد در استان الانبار عراق مستقر کرد./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
اگر این دفعه آمریکا خطا کند و ما اقدامی بر علیه اربابش رژیم صهیونیستی نکنیم اوضاع پیچیده تر خواهد شد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
جنگ آمریکا از طریق پهباد، جنگنده و هلیکوپتر های آپاچی خواهد بود . ضد هوایی و موشک های ضد جنگنده از ملزومات این جنگ است که الحشد و کتائب تا کنون باید مجهز شده باشند عراق را تبدیل به ساحل خوک ها و ویتنام دوم آمریکا خواهیم کردتا به کعبه دوم مسلمانان وشیعیان یعنی کربلاوعراق دست درازی نکنند. (( و خطاب به آمریکایی ها اگر کوچک ترین دست درازی به ایران بکنند از سراسر تاریخ خود به عنوان ۱۱ سپتامبر یاد خواهند نمود ))
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
ترامپ میدونه در ژانویه سال 2021 هلیکوپتر انتقال رئیس جمهور قبلی اون رو قراره مثل اوباما به خونش منتقل کنه و باتوجه به حوادث اخیر از استیضاح گرفته تا شکست های نظامی آمریکا و عدم موفقیت در کنترل کرونا و غیره ترامپ دیگه کارش تمومه برای همین احتمالش هست که دست به کارهای دیوانه وار بزنه ، طرف مقابل هم باید تلاش کنه نهایت ضربه سیاسی - اقتصادی رو از طریق اهرم نظامی بهش وارد کنه که علاوه بر دادن خسارت و تلفات بالا از لحاظ سیاسی نیز تیر خلاص ترامپ نواخته شود ، انشاالله
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
درود بر شرف ایران و برادران سپاه. باید یک ارتش چند میلیونی برای هدفی که داریم یعنی آزادی قدس و پایان به اشغال گری ستمگران عالم بسازیم. بنده خودم که فردی عادی در جامعه هستم اعلام آمادگی میکنم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
وقتی ایران به پایگاه آمریکا حمله موشکی کرد متاسفانه از سیاسیون ایرانی سخنانی گفته می شد که به نفع ایران نبود آنها مدام قبل از موشک و بعد از موشک هامی گفتند ایران قصد جنگ ندارد که به نظر من یک نوع ضعف در آن شرایط محسوب می شد چون آمریکائیها یکی از سرداران بزرگ ایران را به طور آشکار شهید کرده بودند و این خود نوعی جنگ محسوب می شد ،حالا کسی در وسط میدان به طرف مقابل بگوید من قصد جنگ ندارم دشمن دقیقا مطلب را متوجه می شود .الان آمریکائیها قشنگ از همان ضعفهایی که از طرف بعضی سیاسیون نمایش داده شد دارن استفاده می کنند ، تا وقتی آمریکائیها این ترس را در وجود بعضی از سیاسیون ایرانی ببینند عقب نشینی نمی کنند و مدام در فکر حمله هستند .به نظر من تنها راه این است که آمریکائیها بدانند مقاومت تصمیم گرفته با شدن و قدرت مقابل آمریکا قرار بگیرد و دیگر به یکی تو بزن یکی من می زنم راضی نمی شود و اگر بزند مقاومت نه یکبار بلکه تا پایان وجود آنها می زند .
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
آمریکا شکست سختی خواهد خورد. منتظریم ببینیم توی تله هوشمندانه ایران می افتد. انشاءالله.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
سلام بر پاسداران این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه های پرشکوه رزم و ایثار، قرنها زمان لازم بود تا از دل خاک آغشته به خون پاک شهیدان کربلا جوانه های سپاهی سر بر آورد که کاخهای ظلم و ستم یزیدیان و ابن زیادهای زمان را به لرزه درآورد ومی رود تا به یاری خدای متعال به عصر حاکمیت زروزور و تزویر پایان دهد..
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
ان شالله..شیاطین درفکروسوسه دردل ملت هاهستندتاخودرا بزرگ جلوه دهند.دست خدابالاست.امریکاونوکرانش به این گونه کارها عادت دارند.تا ازکوچکترین گرفتاری جوامع به نفع خودبهره برداری کنند.دنیایی که امروزبه وحدت بیشتری لازم دارد،شیطنت امریکایی هاواردمرحله تازه ایی شده است واین دست وپازدنهابرای نجات چندروزه خودشان است..مرگ برامریکا...مرگ براسراییل ومرگ برتمام دشمنان بشریت..
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
ما عاشق نبرد با شیطان هستیم رزمندگان اسلام آماده باشیدنبرد آخر الزمان در پیش است راه را برای ظهور مهدی فاطمه آماده کنید لشکر صاحب الزمان بپیش
0
0