۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۴۶۲۷۶
از سوی دفتر آیت الله نجفی:

اهدای 1500 سبد غذایی به نیازمندان نجف

اهدای 1500 سبد غذایی به نیازمندان نجف
مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی از توزیع بیش از 1500 سبد غذایی در میان نیازمندان نجف خبر داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در نجف اشرف، حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق، طی سخنانی بیان داشت: بر هر انسان مومنی واجب است که از افراد فقیر در جامعه حمایت و مشکلاتشان را بر طرف کند.

وی افزود: موسسه الانوار وابسته به دفتر حضرت آیت الله نجفی، بیش از 1500 سبد غذایی میان خانواده های نیازمند توزیع کرد.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: موسسه الانوار وظایف بزرگی نسبت به خانواده های فقیر و نیازمند به ویژه در این روزها که جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، دارد.

وی بر ضرورت التزام به دستورات پزشکی و بهداشتی در قبال بیماری کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: مردم با ماندن در خانه از انتشار بیشتر این ویروس، جلوگیری کنند.

صفاء العیفاری مدیر مدارس خیریه الزهراء (علیها السلام) هدف از توزیع این بسته های غذایی را کمک به ایتام و خانواده های نیازمند دانست و تصریح کرد که در شرایط کنونی این خانواده به کمک بیشتری نیاز دارند.

شایان ذکر است که وزارت بهداشت عراق، روز گذشته از ثبت 4 مورد مرگ بر اثر ابتلا به کروناویروس و 83 مورد دیگر از ابتلا به این بیماری در برخی از استان‌های کشور خبر داد.

وزارت بهداشت عراق تصریح کرد: شمار نهایی مبتلایان به کرونا تا روز گذشته را به 630 نفر و فوتی‌ها نیز به 46 نفر رسیده است و 152 مورد دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

همچنین احمد الصحاف، سخنگوى وزارت خارجه عراق در خصوص ادعاى دریافت گزارش مبنى بر ابتلاى صدها عراقى به ویروس کرونا در ایران گفت که تاکنون هیچ گزارشى دریافت نکرده و این ادعا تأیید نشده است.

وی افزود: همانطور که قبل فوت یکى از اتباع عراق در ایران را اعلام کردیم، در صورت دریافت اطلاعات رسمى و دقیق باز هم افکار عمومى را مطلع خواهیم ساخت.

گفتنی است ویروس کرونا که از شهر ووهان چین شیوع یافت، به سرعت به کشورهای مختلف در سراسر جهان سرایت کرد.

سازمان بهداشت جهانی در تاریخ 11 مارس اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا به مرحله «همه‌گیری جهانی» رسیده است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
احسنت و تقبل الله
0
0