۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۶۴۶۳۹۵

۱۲ فروردین، سند آزادی و استقلال ملت ایران است

۱۲ فروردین، سند آزادی و استقلال ملت ایران است
حجت الاسلام شمیل پور، ۱۲ فروردین را روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده ایران برشمرد و گفت: در ۱۲ فروردین کم نظیر‌ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار شد.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در ۱۲ فروردین کم نظیر‌ترین همه پرسی تاریخ کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۲ فروردین، خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری شد، چنین روزی فریاد توفنده مردم با ایمانی بود که با نام خدا بپا خاسته و با مجاهدت‌ها و ایثار خود ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای «آری» دادند.

امام جمعه سوسنگرد، ۱۲ فروردین را روز جمهوری اسلامی، سند آزادی و استقلال ملت آزاده ایران برشمرد و افزود: ملت ایران برای دستیابی به آرمان‌های مقدس خود با استقامتی خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان، در ۱۲ فروردین نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با اشاره به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) در رابطه با ۱۲ فروردین عنوان داشت: امام راحل چنین روزی را روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ایران برشمرد که باید زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام شمیل پور با اشاره به نامگذاری سال جدید به جهش تولید ادامه داد: در سال جدید تولید با پیروی از فرمان ولایت فقیه سالی توام با موفقیت و سربلندی و پیروزی خواهیم داشت و با کمک و حمایت مردم شریف و متدین با غلبه بر مشکلات گام‌های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت شهرستان خواهیم برداشت.

 وی گفت: یکی از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است، قطعاً با چنین وحدتی مسیر توسعه و پیشرفت هموارتر خواهد شد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات