۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۶۳۹۹
مدیر کانون حضرت حجت شهرستان باوی خبر داد؛

برپایی ایستگاه سلامت برای غربالگری| ضدعفونی شبانه معابر شهری

برپایی ایستگاه سلامت برای غربالگری| ضدعفونی شبانه معابر شهری
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت شهرستان باوی با اشاره به ضدعفونی معابر شهری از برپایی ایستگاه سلامت برای تست اخذ غربالگری خبر داد.
سید محمود مولا، مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) باوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بنابر ضرورت ارائه خدمات به مردم شهرستان، کارگروه جهادی در مسجد امام حسین (ع) تشکیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) باوی با بیان اینکه کارگروه جهادی مسجد در ۴ مرحله به گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی شهر پرداخت، عنوان داشت: ضدعفونی سطح شهر در روز‌های آینده از سوی کارگروه جهادی مسجد امام حسین (ع) ادامه خواهد یافت؛ هر چند که بهترین راه برای مبارزه با کرونا، ماندن در خانه است.

مولا با اشاره به طرح غربالگری خاطرنشان کرد: کارگروه جهادی در مسجد امام حسین (ع) اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در راستای غربالگری افراد کرد که تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر با حضور در ایستگاه در طرح شرکت کردند.

وی به برگزاری جلسات توجیهی ویژه حلقات قرآنی مسجد در رابطه با چگونگی مراقبت و برخورد با بیماری کرونا و توزیع بروشور‌های حاوی نکات بهداشتی در میان مردم اشاره کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) باوی با اشاره به فرارسیدن ماه معظّم شعبان؛ از برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های اعیاد شعبانیه در فضای مجازی خبر داد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات