۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۴۶۴۰۵
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

راه حل عبور از مشکلات، تسلیم شدن در برابر قدرت ها نیست

راه حل عبور از مشکلات، تسلیم شدن در برابر قدرت ها نیست
حجت الاسلام سپاسی گفت: متاسفانه گفتار و رفتار برخی از مسؤولان نشان دهنده آن است که راه پیشرفت کشور را در کوتاه آمدن از آرمان های انقلاب و سازش با دشمن می دانند.

حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکید رهر انقلاب مبنی بر قوی شدن کشور در تمامی عرصه ها، گفت: راه حل پیشرفت کشور و رهایی از مشکلات، تسلیم شدن در برابر قدرت ها نیست.

حجت الاسلام سپاسی افزود: متاسفانه گفتار و رفتار برخی از مسؤولان نشان دهنده آن است که راه پیشرفت کشور را در کوتاه آمدن از آرمان های انقلاب و سازش با دشمن می دانند.

مدیر حوزه علمیه مرکزی تلاش برای قوی شدن کشور را یک اصل قرآنی و برگرفته از سیره اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: هر کجا به نیروی درونی جوانان مومن اعتماد شد، کشور پیشرفت کرد و دشمن تسلیم شد.

وی با اشاره به نمونه های موفق به کارگیری جوانان در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با تکیه بر نیروی جونان مومن، 8 سال دفاع مقدس و جهاد سازندگی با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

حجت الاسلام سپاسی افزود: در هر موردی که براساس اندیشه انقلابی به جوانان میدان داده شد، دشمن به زانو درآمد و بالعکس در مواری که در مقابل دشمن کوتاه آمدیم و وظیفه خود را انجام ندادیم، متضرر شدیم.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به قدرت نظامی کشور، ابراز کرد: قدرت نظامی ایران نشان می دهد که امکانات لازم برای قوی شدن در سایر عرصه ها نیز وجود دارد که مهم ترین آن ها نیروی خلاق و جوان است.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم ها به اذعان سازمان های جهانی ایران یکی از موفق ترین کشورها در مبارزه با ویروس کرونا بوده است، گفت: کشورهای غربی در ماجرای مبارزه با کرونا محتاج دیگران هستند و معقول نیست که برای حل مشکلات به آن ها اعتماد کنیم.

حجت الاسلام سپاسی خودباوری را یکی از الزامات جهش تولید دانست و عنوان کرد: ایمان به شعار ما می توانیم و ایجاد خودباوری در نیروهای داخلی مهم ترین الزام جهش در تولید کشور است.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با بیان اینکه زمینه های لازم برای تولید در کشور وجود دارد، اظهار داشت: بدون کار و تلاش هیچ ملت و کشوری در طول تاریخ نتوانسته است به قله های پیشرفت و افتخار برسد.

وی رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را یک نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: در سایه راهنمایی های رهبر انقلاب و اعتماد به ظرفیت درونی کشور جهش تولید رقم خواهد خورد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
این ویروس نشانگر جنگ هیبریدی آمریکا در مقابل بخش‌هایی از اقتصاد است که قادر به کنترل آن نیست.
0
0