۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۶۴۹۸
در پیامی به حجت الاسلام محققی مطرح شد؛

قدردانی عضو هیأت رییسه خبرگان از اقدامات خبرگزاری رسا در مبارزه با کرونا

قدردانی عضو هیأت رییسه خبرگان از اقدامات خبرگزاری رسا در مبارزه با کرونا
آیت الله کعبی در پیامی به مدیرعامل رسا از اقدامات و تلاش های رسانه ای این رسانه حوزوی در مبارزه با کرونا و تبیین مجاهدت های روحانیت در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در پیامی به حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، از خدمات رسانه ای و  تلاش های این رسانه حوزوی در دوران بحران هایی نظیر سیل، زلزله و شیوع کرونا و تبیین مجاهدت های روحانیت در خدمت به مردم قدردانی کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخشی از پیام خود خطاب به حجت الاسلام محققی آورده است:  از تلاش های جنابعالی و همکاران خبرگزاری رسا به ویژه در دوران بحران نظیر سیل، زلزله و شیوع کرونا درتبیین مجاهدتهای روحانیت، پاسخگویی به شبهات و نیز در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و حقیقت جمهوری اسلامی وشاخص های حوزه انقلابی وتبیین مناسبات روحانیت و نظام اسلامی قدردانی وتشکر می نمایم.

در بخش دیگری از پیام آیت الله کعبی آمده است: سلام و صلوات بر امام وشهداء  و ملت فداکار ایران؛ باید قدر نعمت ملت صبار، شکور، مومن، انقلابی، ایثارگر و وفادار ایران اسلامی را بیشتر بدانیم.

عضو هیأت رییسه خبرگان در بخش پایانی پیام خود اضافه کرده است: ان شاء الله تلاش ها توشه آخرت و موجب توجهات خاص حضرت بقية الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه باشد؛ الحمد لله الذی اکرمنا بالجمهوریة الاسلاميه و بنعمة الامام الخمينی رضوان الله عليه و نعمة الامام الخامنه ای دام ظله العالی.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
دوست عزیز
با نگاهی به صفحه سیاسی متوجه رویکرد منفعلانه در برابر رویدادهای روز به وضوح به چشم می خورد.
دو صفحه اصلی که مشاهده شد فقط و فقط رویکرد دولت در زمینه کرونا مورد توجه قرار گرفته که با رسالت این خبرگزاری به شدت در تعارض است. قدری باز اندیشی در سیاست گذاری های خبری بسیار می تواند راهگشا باشد.
توجه به ظرفیت های حوزه امری مهمی است که در صفحه سیاسی مورد غفلت وافر قرار گرفته است.
0
2
ناشناس
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
برادر معزز
امام خامنه ی دام ظلّه یکی از ویژگی های شخصیتی شهید سردار #حاج قاسم سلیمانی را پایبندی به انقلاب بدون جناح گرایی مطرح کردند:
«اهل #حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ این را بعضی‌ها سعی نکنند کم‌رنگ کنند، این واقعیّتِ او است؛ ذوب در انقلاب بود، انقلابیگری خطّ قرمز او بود. در این عوالم تقسیم به احزاب گوناگون و اسمهای مختلف و جناحهای مختلف و مانند اینها نبود امّا در عالَم انقلابیگری چرا، بشدّت پایبند به #انقلاب، پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل رضوان الله علیه بود».
بیانات در دیداد مردم قم 18/10/98

دوست عزیز منظورتان اینه که رسا در ایامی که رهبری انقلاب وزیر بهداشت رو قهرمان ملی می دانند بیاید دست به تخریب کادر درمانی بزند؟ یا اخبار تلاشهای وزارت کشور در طرح فاصله گذاری رو سانسور کند؟

برای پاسخ مناسب و فهم بهتر کلام ایشان بهتر است به بیانات ایشان پیرامون این مسئله رجوع کنیم.
ناشناس
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
چه نوع پایبندی به حزب و جناحی مذموم است؟ آیا جناح گرایی کلاً بد است؟ احزاب اصولگرا و اصلاح طلب چه می شود؟ آیا هیچکدام از جناح های کشور انقلابی نیستند؟!!!
بی پروا
Luxembourg
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
احسنت به آقای کعبی که به روز هستند و با بصیرت
1
0
ابن طاووس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
چه ربطی به بیانات امام خامنه ای داشت کلام واضح و روشن بود.
0
0