۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۴۶۶۱۱
مدیر حوزه علمیه زنجان:

تنها راه رهایی کشور از مشکلات، قوی شدن است

تنها راه رهایی کشور از مشکلات، قوی شدن است
حجت الاسلام جعفری گفت: تنها راه رهایی کشور از مشکلات و مقاومت در برابر توطئه های دشمن، قوی شدن است.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر قوی شدن کشور در تمامی عرصه ها، گفت: تنها راه رهایی کشور از مشکلات و مقاومت در برابر توطئه های دشمن، قوی شدن است.

حجت الاسلام جعفری افزود: تا زمانی که در جنبه های مختلف ضعف داشته باشیم دشمنان این مرز و بوم به منابع ملی چشم طمع داشته و شرارت های آن ها ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه قوی شدن کشور باید در همه عرصه ها پیگیری شود، عنوان کرد: در عرصه سیاست خارجی و سیاست داخلی کشور باید براساس مبانی انقلاب تقویت شود.

وی به نقش حوزه علمیه در قوی شدن کشور اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه باید با کار فرهنگی حداکثری، جامعه را به لحاظ فرهنگی و اعتقادی تقویت کند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به شبهه آفرینی رسانه به بهانه شیوع کرونا، اظهار کرد: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است باید مراکز دینی و پژوهشی با فعالیت مضاعف در عرصه تولید محتوا و پاسخ به شبهات دشمنان، جهش داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه زنجان به فعالیت های طلاب استان زنجان در روزهای کرونایی اشاره و ابراز کرد: علاوه بر حضور  در نقاهتگاه ها برای خدمت به بیماران و روحیه دادن به آن ها، طلاب با تولید محتوای مناسب و برگزاری مسابقات کتابخوانی، خانواده ها و جوانان را با تفریحات سالم آشنا می کنند.

وی با بیان اینکه مقصود اصلی رهبر انقلاب از نامگذاری سال 99، جهش در زمینه اقتصاد است، تصریح کرد: برای حل مشکل معیشت مردم باید مسؤولان با برنامه ریزی های لازم موانع تولید را برطرف کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نقش مردم در تحقق شعار سال، گفت: مردم با روانه کردن نقدینگی ها به سمت تولید نقش بی بدیلی در جهش تولید دارند و می توانند آینده نسل جدید را محقق کنند.

مدیر حوزه علمیه زنجان نهادینه ساختن فرهنگ خرید کالای ایرانی را از عوامل اصلی رونق تولید دانست و عنوان کرد: مردم باید حتی الامکان از کالای داخلی استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز کیفیت کالاهای تولیدی را افزایش دهند.

وی جهش تولید را سبب تقویت بنیه اقتصادی کشور دانست و افزود: با تقویت بنیه اقتصادی کشور، نقشه های دشمن که بر روی جنگ اقتصادی متمرکز شده است، نقش بر آب خواهد شد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Luxembourg
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
احسنت بسیار عالی بود
1
0