۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۶۴۶۶۱۲
مدیر حوزه علمیه البرز:

اعتماد به جوانان، کلید حل مشکلات کشور است

اعتماد به جوانان، کلید حل مشکلات کشور است
حجت الاسلام خوئینی اعتماد به جوانان را کلید حل مشکلات کشور دانست و گفت: مهم ترین مشکل جوانگرایی در کشور، عدم باور به جوانان مومن و انقلابی است.

حجت الاسلام صادق خوئینی مدیر حوزه علمیه البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ادعای کمک آمریکا به ایران در خصوص ویروس کرونا را ریاکارانه و منافقانه دانست و گفت: در حال حاضر عدم اعتماد به آمریکا حتی برای برخی از غرب گرایان نیز روشن شده است.

حجت الاسلام خوئینی با اشاره به دشمنی دیرینه دولت آمریکا با ملت ایران، عنوان کرد: دولت خبیث آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و دارویی را برای همکاری با ایران تحت فشار قرار می دهد.

مدیر حوزه علمیه البرز با بیان اینکه آمریکا با ادعای کمک به ایران به دنبای بازسازی وجهه از دست رفته خود است، اظهار داشت: شکست ویروس کرونا نیازی به کمک های کشورهایی که خباثت خود را بارها اثبات کرده اند، ندارد؛ بلکه با مدیریت جهادی این مشکل، برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت جوانان، ابراز کرد: با اعتماد به نیروی جوانان و باور به توان داخلی از مبارزه با ویروس کرونا سربلند بیرون خواهیم آمد همچنان که اعتماد به جوانان در موارد بسیاری راهگشا بوده است.

مدیر حوزه علمیه البرز اعتماد به جوانان را کلید حل مشکلات کشور دانست و افزود: تجربه دفاع مقدس، دانش هسته ای، سلول های بنیادی، نانو و ... نشان دهنده تاثیرگذاری جوانان در پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید موانع جوانگرایی در کشور را برطرف کنند، گفت: باید قوانین لازم برای به کارگیری جوانان در مسؤولیت های مختلف در مجلس شورای اسلامی، اصلاح یا تصویب شود.

حجت الاسلام خوئینی با انتقاد از عدم استفاده کافی از ظرفیت جوانان، تصریح کرد: مهم ترین مشکل جوانگرایی در کشور، عدم باور به جوانان مومن و انقلابی است و باید این باور در مسؤولان کشور به وجود آید.

حجت الاسلام خوئینی به اهمیت نقش خانواده ها در تربیت نسل جدید اشاره و عنوان کرد: باید تربیت در خانواده، مدارس و دانشگاه به گونه ای باشد که افراد بتوانند استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات