۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۴۶۶۶۰
از سوی گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه؛

رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در ۷ منطقه اهواز برگزار شد

رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در ۷ منطقه اهواز برگزار شد
رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در ۷ نقطه از کلانشهر اهواز به همت گروه توپخانه ۶۴ الحدید نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت به دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه و قرارگاه کربلا از سوی گروه توپخانه ۶۴ الحدید در ۷ منطقه کلانشهر اهواز (کوی رمضان، کوی صادقیه، حصیراباد، آسیا آباد، کوی شهید طالقانی مهدیس و کیانپارس) برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا بهمئی، فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش مبارزه با کرونا ویروس و رفع آلودگی از معابر، مسیر‌ها و خیابان‌ها و مکان‌های عمومی شهر است.

فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید بیان داشت: سه تیم جنگ نوین و دو تیم بهداشت و سلامت به ضدعفونی و گندزدایی پرداختند، ضمن اینکه گروه توپخانه الحدید همچنین به برخی شهرستان‌ها اعزام می‌شود تا خیابان ها، معابر عمومی و اماکن عمومی را که از قبل شناسایی شدند ضدعفونی و گندزدایی کنند.
                             پ/زمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت در ۷ منطقه کلانشهر اهواز برگزار شد
وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، ادامه داد: تا ریشه کن کردن کرونا در کنار مردم خواهیم بود و زمان و مکان دیگر مناطقی که گندزدایی می‌شوند متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین عبداللطیف طباطبایی، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه ۶۴ الحدید گفت: هر کجا که ملت شریف ایران اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد فرزندان شان در سپاه به مقابله می‌پردازند، در بلایای طبیعی و کرونا شاهد چنین مقابله‌ای هستیم. /۹۴۵۶/
حاتم شرفی
ارسال نظرات