۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۴۶۸۹۶
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

یاری رساندن به انقلاب و تحقق مطالبات رهبری در اولویت برنامه های جوانان باشد

یاری رساندن به انقلاب و تحقق مطالبات رهبری در اولویت برنامه های جوانان باشد
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تقویت ولایت فقیه خدمت به بشریت است، گفت: اولویت اصلی در زمینه سازی ظهور تقویت انقلاب و تحقق مطالبات رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه، شب گذشته در جلسه اخلاقی و معرفتی ماه مبارک شعبان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: موضع انسان نسبت به امام زمان(عج) باید مشخص باشد.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که انسان می تواند به وجود مقدس امام زمان(عج) تقرب پیدا کند ترک گناه و انجام اعمال خیر به نیت ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به اینکه زمان ظهور موضع همه انسان‌ها مشخص می شود، ابراز کرد: زمان ظهور وقت رودربایستی نیست و موضع مخالفان و موافقان کاملا مشخص می شود و حد وسطی برای مخالفت و موافقت وجود نخواهد داشت.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با تاکید بر اینکه جوانان یاری رساندن به انقلاب و تحقق مطالبات رهبری را در اولویت برنامه های خودشان قرار دهند، بیان داشت: در حال حاضر مهمترین مقدمه سازی برای نزدیک شدن به امر فرج یاری کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از امر ولایت فقیه است.

وی افزود: اگر کسی امید به فرج عاجل دارد مهمترین و اصلی‌ترین اقدامی که می تواند برای یاری امام زمان(عج) انجام دهد علاوه بر تقویت انقلاب، اطاعت از رهبری و تبلیغ جایگاه ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ادامه داد: دیدید که سردار سلیمانی با چه احساس و اشکی در وصیت نامه خویش اطاعت از رهبری را توصیه کرد و حتی خطاب به علما این اصل را متذکر شد زیرا جنس فرج و ظهور برقراری ولایت و حکمرانی ولی الله الاعظم (عج) بر روی زمین است.

تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم چهل مرتبه درباره جوانان صحبت فرمودند، گفت: اگر امروز جوانی بگوید امام زمان(عج) از ما چه تکلیفی می خواهند تکلیف بسیار روشن است رهبر انقلاب اولویت‌ها و تکلیف‌ها را در بیانیه گام دوم مشخص کردند.

وی با بیان اینکه تکلیف نخست جوانان نصرت رهبری است، عنوان کرد: مبلغان دین با تبلیغ و تبیین جایگاه ولی فقیه می توانند امید به فرج را در جامعه تقویت کنند. امروز اگر کسی می خواهد به امام زمان(عج) یاری برساند باید برای تحقق اوامر رهبرانقلاب تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در پایان با بیان اینکه تقویت ولایت فقیه خدمت به بشریت است، خاطرنشان کرد: خدمت به نظام و شخص ولی فقیه اصیلی‌ترین خدمت رسانی به مردم است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات