۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۴۷۱۴۷
آیت الله نوری همدانی:

برای ظهور دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود

برای ظهور دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که حضرت ولیعصر(عج) تنها امید شیعیان و بشریت است، گفت: برای ظهور دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت آخرین اوصیاء حضرت صاحب العصر امام مهدی (عج) پیامی را صادر کرد که مشروح آن در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ أَرَأَیتُمْ إِنْ أَصْبَحَ مَاؤُکمْ غَوْرًا فَمَنْ یأْتِیکمْ بِمَاءٍ مَعِینٍ 

سلام علیکم 

با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان المعظم و میلاد سراسر پرخیر و برکت مصلح کل، موعود امم، حضرت مولانا بقیةالاعظم امام عصر (عج) به همه منتظران آن حضرت، بی‌شک جهان بشری امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی می‌باشد.

انسان‌ها نیز چاره‌ای جز پناه بردن به خداوند سبحان و آخرین حجت او ندارند. بر این اساس همگان را توصیه می‌کنم در همه حال و همه زمان‌ها به یاد آن محبوب هستی باشند. خاصه از فرصت پیش رو؛ یعنی شب نیمه شعبان که در روایات ما از جایگاه والا و بالای برخوردار است و اعمال خاصی برای این شب و روز ذکر شده است، بهرمند گردیم و برای ظهور آن حضرت دست به دعا برداریم تا اضطرار و ابتلاء از بشریت برداشته شود.

و شاید مهم‌ترین عمل از اعمال نیمه شعبان زیارت حضرت سیدالشهداء (ع) است که توصیه مؤکد می‌گردد. همه بدانند که صاحب الملک و صاحب الزمان اوست، اوست که یک مصلح مقتدر است و اوست که امید مستضعفان است و ضعف بشر را برطرف می کند و اوست که مستکبران را به ذلت می‌کشاند.

او نه تنها امید شیعیان و مسلمانان بلکه امید همه بشریت می‌باشد. امروز همه خصوصاً علما باید نقش خود را در عصر غیبت به بهترین وجه ایفا کنند، چون حضرتش در عصر غیبت امر را به فقها وعلما امت واگذار نمود: «وَ أَمَّا الْحَوَادِثُ الْوَاقِعَةُ فَارْجِعُوا فِیهَا إِلَى رُوَاةِ حَدِیثِنَا...»، و البته امروز عده‌ای به دنبال نظریه منهائیون (دنیای بدون متولی دین ودین بدون فقه ....است).

در این ایام حساس خاضعانه از درگاه خداوند حکیم و قادر متعال تعجیل در فرج را خواستاریم و آرزوی صحت و عافیت برای همگان خصوصاً مبتلایان به این ویروس منحوس کرونا را داریم.

مردم شریف در کنار توسل و تضرع، توصیه‌های مسئولان امر و کارگزاران سلامت کشور را کاملاً عملی سازند و اینجانب بار دیگر از همه عزیزان خدمتگذار که مشغول خدمت در عرصه بهداشت و درمان هستند تشکرمی کنم و دعاگوی آن‌ها می‌باشم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
بازم به شما درود درود درود
0
0