۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۷۳۲۳
استاد حوزه علمیه:

ایجاد شبهه بر ضد دین از اهداف دشمن در فضای مجازی است

ایجاد شبهه بر ضد دین از اهداف دشمن در فضای مجازی است
حجت الاسلام رمضانی گفت: دشمنان دین اسلام از بیماری کرونا بر ضد دین سوء استفاده کردند و با ایجاد شبهه افکنی در فضا‌های مجازی به دنبال از بین بردن چهره دین در کشور هستند.
حجت الاسلام رمضانی پور استاد حوزه علمیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به این که دعا کردن برای رفع بلا‌ها اثر زیادی در جلوگیری از بیماری‌ها و گرفتاری‌ها در کشور دارد، گفت: دعا سلاح مومن است.
 
وی افزود: دشمنان دین اسلام از بیماری کرونا برضد دین سوء استفاده کردند و با ایجاد شبهه افکنی در فضا‌های مجازی به دنبال از بین بردن چهره دین در کشور هستند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که ایجاد فتنه داخلی علیه دین از اهداف دشمن در این روز‌ها بوده، تصریح کرد: مستکبران برای حفظ جایگاه خود و نفوذ در بین مسؤولان کشور از طریق فضا‌های مجازی می‌خواهند چهره مردم ایران را خراب کنند.

امام جمعه سابق رفسنجان با توجه به این که مکر و حیله دشمنان تمام شدنی نبوده، ادامه داد: دشمن اول جهان، آمریکا است و مردم ایران باید بدانند کشور ایران به تنهایی و تکیه بر نیرو‌های داخلی به دنبال شکست کرونا در کشور است.
 
وی بیان داشت: همراهی کردن مردم در شکست کرونا گامی بزرگ محسوب می‌شود، زیرا راه نجات از بیماری واگیردار کرونا در خانه ماندن است.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که تهدید کرونا برای جهان یک خطر بوده، اظهار داشت: مردم ایران تهدید کرونا را به یک فرصت تبدیل کنند.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان خاطرنشان کرد: مردم از حرم‌های اهل بیت و امامزادگان استقبال خوبی را بعد از شکست کرونا خواهند داشت.
 
وی در پایان با توجه به این که فاصله گذاری در اجتماعات را مردم و مسؤولان جدی بگیرند، گفت: مردم عقیده به نظام، مسجد و انقلاب را همیشه دارند و به امید خدا بعد از شکست کرونا، مردم دوباره در حرم‌ها و مساجد جمع می‌شوند و انقلاب خود را روز به روز محکم‌تر از قبل ادامه خواهند داد./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عشق
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
عالی بود انشا الله استان کرمان فعال تر ازقبل
0
0