۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۴۷۳۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهش تولید فرصتی برای ایجاد اشتغال و تولید پایدار است

جهش تولید فرصتی برای ایجاد اشتغال و تولید پایدار است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جهش تولید فرصتی برای ایجاد اشتغال و تولید پایدار است، گفت: در این راستا باید مدیریت جهادی و انقلابی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با تبریک فرا رسیدن میلاد امام زمان(عج) گفت: استان لرستان از ظرفیت هایی همچون کشاورزی و معادن و دیگر ظرفیت ها بهره مند است ولی همچنان از مشکل بیکاری رنج می برد.

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت ها باید در رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جامعه برنامه ریزی و مدیریت در سایه تدبیر و علم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به بالا بودن نرخ تورم و بیکاری در لرستان خاطرنشان کرد: با وجود این ظرفیت ها و حضور جوانانی نخبه، متفکر و فرهیختگان این مشکلات زیبنده استان نیست.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اولویت قرار دادن شعار سال برای توسعه و رشد اقتصادی اظهار داشت: در سایه مدیریت جهادی و انقلابی باید شاهد ایجاد اشتغال و تولید پایدار در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات استان باید کار و همت مضاعف و کار با تدبیر و برنامه صورت گیرد.

وی افزود: مدیران باید منابع انسانی و مادی را به بهترین شکل و کارآمد با نیت الهی برای رسیدن به هدف به کار گیرند و از اقدامات جهادی غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: برای رفع عقب ماندگی ها باید کار مستمر و جهادی صورت گیرد و با برنامه، آگاهی و متکی بر علم و درایت اقدام شود.

وی با قدردانی از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: عملکرد بنیاد مسکن قابل قبول و جهادی است و مدیریت جهادی در این نهاد چشمگیر است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
امیدی به دولت نیست مردم باید شروع کنند
0
0