۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۴۷۴۴۷
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

غسل و دفن فوتی های کرونا طبق آداب شرعی انجام می شود

غسل و دفن فوتی های کرونا طبق آداب شرعی انجام می شود
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در انجام امور شرعی مربوط به فوتی های کرونایی جای هیچ شک و ابهامی نیست و امور غسل و دفن این افراد بر اساس آداب شرعی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با ائمه جمعه شهرستان‌های لرستان، گفت: ائمه جمعه در سنگر جهاد مقابله با ویروس کرونا پیشرو هستند.

وی افزود: همکاری ائمه جمعه با مدافعان سلامت، کادر درمانی، نیروهای نظامی، امنیتی و گروه های جهادی برگ زرینی بر افتخارات همه مردم و در کنار آنها روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به بحث غسل و دفن افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند اشاره کرد و اظهار داشت: غسل و دفن این فوتی‌ها در استان طبق آداب شرعی انجام می شود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه اینکه فوتی های کرونا باید طبق آداب شرعی غسل و دفن شوند، گفت: دستورات رهبری به خوبی پیروی می شود و وظایف خود را در این زمینه به خوبی انجام می دهیم و جای هیچ شک و شبهه ای نیست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: خانواده های این افراد مطمئن باشند که در زمینه غسل و دفن شرعی افرادی که بر اثر بیماری کرونا فوت کرده اند، جای هیچ گونه ابهامی نیست./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
از جمله نشانه های مؤمن که در آیات و روایات بر آنها تأکید شده، فراوانی عبادتهای مرسوم مانند نماز و سجده های طولانی است.
0
0