۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۴۷۶۴۶
استاد حوزه علمیه همدان:

کارکردهای مختلف حوزه در زمینه تبلیغ مورد توجه قرار گیرد

کارکردهای مختلف حوزه در زمینه تبلیغ مورد توجه قرار گیرد
حجت الاسلام عزیزی گفت‌: روحانیت و کارکردهای مختلف و متفاوتی دارد و می تواند با توجه به شرایط موجود فعالیت‌های اجتماعی دیگری را در میان مردم آغاز کند.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی استاد حوزه علمیه همدان و کارشناس امور مشاوره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی و همچنین تبلیغ چهره به چهره اظهار داشت: در شرایط فعلی مناسب است تا از فضاهای سرپوشیده صرف نظر کرده و به مکان های عمومی مانند پارک ها و فضاهای سبز و سرباز با رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنیم.

وی فضای مجازی را در زمینه تبلیغ ابزاری مناسب و کارآمد توصیف کرد و گفت: هیئات مذهبی و همچنین مساجد باید با توجه به مزاج مخاطبان و همچنین توجه به رده سنی آنها محتواهای مناسب و کلیپ های کارآمد را در فضای مجازی تولید و ارائه کنند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت زیرساخت ها در زمینه برگزاری برنامه‌های آموزشی یادآور شد: مجالس مذهبی نیز می توانند با استفاده از تجربه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در برگزاری وبینارها و کلاس های آموزشی با ارتباط با مخاطبان خود فضای معنوی مناسبی را در امور مذهبی فراهم آورند.

وی عرصه تبلیغ در زمان کنونی را بسیار متفاوت با گذشته توصیف کرد و گفت‌: روحانیت کارکردهای مختلف و متفاوتی دارد و می تواند با توجه به شرایط موجود فعالیت‌های اجتماعی دیگری را در میان مردم آغاز کند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات